Συνεργασία Coca-Cola light με BSB για το «Νιώσε την Καρδιά Σου»

Συνεργασία Coca-Cola light με BSB για το «Νιώσε την Καρδιά Σου»

1' 32" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Συνεργασία Coca-Cola light με BSB για το «Νιώσε την Καρδιά Σου»

Δημιουργούν το μαντήλι-σύμβολο του προγράμματος.

H Coca-Cola light, στο πλαίσιο της υποστήριξης του προγράμματος

«Νιώσε την καρδιά σου», συνεργάζεται με την κορυφαία εταιρεία μόδας

BSB για τη δημιουργία του αξεσουάρ-συμβόλου της καμπάνιας. Ένα

μοντέρνο μαντήλι σε κόκκινες, λευκές και γκρι αποχρώσεις

σχεδιάστηκε από τη δημιουργική ομάδα της BSB ειδικά για τους

σκοπούς του προγράμματος, προκειμένου να γίνει το αγαπημένο

αξεσουάρ των Ελληνίδων, αλλά και να τις ευαισθητοποιήσει γύρω από

το ζήτημα των καρδιαγγειακών παθήσεων. Αντλώντας έμπνευση από το

θέμα της καμπάνιας, η σχεδιαστική ομάδα της BSB δημιούργησε τρία

πρωτότυπα και μοναδικά σχέδια. Αν και η τελική επιλογή ήταν

δύσκολη, ο «νικητής» αναδείχτηκε με διαφορά. Το μαντήλι «Νιώσε την

καρδιά σου» αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Ιούνιο σε επιλεγμένα

καταστήματα του δικτύου της BSB, και όλα τα κέρδη από τις πωλήσεις

του θα διατεθούν στην Ελληνική Εταιρεία Λιπιδιολογίας,

Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου για την ενίσχυση του

προγράμματος.

Το «Νιώσε την καρδιά σου» αποτελεί μια πρωτοβουλία της Ελληνικής

Εταιρείας Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου (ΕΕΛΙΑ)

και στοχεύει στην ενημέρωση για την υγεία της γυναικείας καρδιάς.

Σκοπός του προγράμματος είναι να αφυπνίσει τις Ελληνίδες γύρω από

το ζήτημα των καρδιαγγειακών παθήσεων, που αποτελεί τη νούμερο ένα

αιτία θνησιμότητας για το γυναικείο πληθυσμό στην Ελλάδα, αλλά και

παγκοσμίως, καθώς και να ενημερώσει για τους παράγοντες κινδύνου

και για τα κατάλληλα μέτρα πρόληψης. Η Coca-Cola light αγαπάει τις

γυναίκες και γι’ αυτό υποστηρίζει πρωτοβουλίες που φροντίζουν για

την υγεία τους. Έτσι λοιπόν, βρίσκεται δίπλα σε αυτή τη σημαντική

προσπάθεια, βοηθώντας με πράξεις να εξαπλωθεί το μήνυμα της ελπίδας

για καλύτερη υγεία.

Στο τηλεοπτικό σποτ για την επικοινωνία της πρωτοβουλίας, με

πρωταγωνίστρια την πρέσβειρα της καμπάνιας Heidi Klum, η μάρκα

προσκαλεί τους καταναλωτές να στηρίξουν την προσπάθεια της ΕΕΛΙΑ

για ενημέρωση όσο το δυνατόν περισσότερων Ελληνίδων, καθώς και τις

πρωτοβουλίες του προγράμματος για πρόληψη.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT