Η Coca-Cola Zero απελευθερώνει τον πράκτορα 007 που έχεις μέσα σου

Η Coca-Cola Zero απελευθερώνει τον πράκτορα 007 που έχεις μέσα σου

1' 30" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Coca-Cola Zero απελευθερώνει τον πράκτορα 007 που έχεις μέσα σου

Διεθνής συνεργασία της μάρκας για τη νέα ταινία James Bond “

SKYFALL”.

H Coca-Cola Zero, η μόνη που συνδυάζει αυθεντική γεύση και μηδέν

ζάχαρη, συναντά για ακόμα μια φορά το θρυλικό πράκτορα James Bond

στην πολυαναμενόμενη 23η ταινία της σειράς, με τίτλο “SKYFALL”. Ο

ήρωας του Ian Fleming άνει διαρκώς το αδύνατο δυνατό, ακριβώς όπως

και η Coca-Cola Zero, στοιχείο που τους κάνει ένα ασυναγώνιστο

δίδυμο. Οι δρόμοι τους συναντιούνται και πάλι, τέσσερα χρόνια μετά

το υπερεπιτυχημένο “Quantum of Solace” του 2008, με τη μάρκα να

προσκαλεί τους λάτρεις της ταινίας να «απελευθερώσουν τον 007 που

έχουν μέσα τους».

Για την ανάδειξη της διεθνούς αυτής συνεργασίας, η Coca-Cola Zeroθα

αλλάξει την εντυπωσιακή μαύρη εμφάνισή της για περιορισμένο χρονικό

διάστημα, με χαρακτηριστικά στοιχεία της ταινίας, όπως η διάσημη

κάννη του όπλου του θρυλικού πρωταγωνιστή, να στολίζουν το

συλλεκτικό κουτάκι του προϊόντος. Η συλλεκτική συσκευασία James

Bond θα κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο του 2012, στο πλαίσιο της

παγκόσμιας πρεμιέρας του SKYFALL.Η ταινία θα προβληθεί από 1η

Νοεμβρίου στις Ελληνικές αίθουσες.

Πρωταγωνιστής της 23ης περιπέτειας James Bond, που αποτελεί τη

μακροβιότερη σειρά ταινιών όλων των εποχών, είναι και πάλι ο Daniel

Craig. Στο SKYFALL, ο διάσημος πράκτορας βλέπει την εμπιστοσύνη του

στη Μ να κλονίζεται, καθώς το παρελθόν της επιστρέφει για να την

καταδιώξει. Όταν τα γραφεία της ΜΙ6 δέχονται επίθεση, ο 007 πρέπει

να εντοπίσει και να εξολοθρεύσει την απειλή, ανεξαρτήτως προσωπικού

κόστους. Η ταινία είναι μια παραγωγή της Albert R.Broccoli EON

Productions, των Metro-Goldwyn-Mayer Studios και της Sony Pictures

Entertainment, ενώ η σκηνοθεσία είναι του Sam Mendes.

Για την προώθηση της ταινίας η Coca-Cola Zero θα παρουσιάσει μια

ολοκληρωμένη καμπάνια επικοινωνίας, η οποία μεταξύ άλλων θα

περιλαμβάνει εντυπωσιακό τηλεοπτικό σποτ με καταιγιστική

δράση,digital ενεργοποίηση, καθώς και προωθητικές ενέργειες σε

πελάτες.

Πηγή: ΔΤ

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT