Braille
![Το Dixan συμπεριλαμβάνει στις νέες συσκευασίες του τη γραφή Braille-1](/Kathnews/images/dot_clear.gif)
«Το Dixan πρωτοπορεί και γίνεται ένα από τα πρώτα καταναλωτικά
προϊόντα που συμπεριλαμβάνει στις νέες συσκευασίες του τη γραφή
Braille, σε συνεργασία με το Σωματείο Ιδιωτικού Δικαίου Μη
κερδοσκοπικού χαρακτήρα, «Φάρος Τυφλών της Ελλάδος”
Η Henkel, με συνέπεια και παράδοση στην Εταιρική Κοινωνική
Ευθύνη εφαρμόζει στις νέες συσκευασίες κουτιών σκόνης και
συμπυκνωμένου υγρού Dixan τη γραφή Braille, τη γραφή ανάγνωσης για
ανθρώπους με προβλήματα όρασης, με σκοπό να βελτιώσει την
καθημερινή ζωή και να συνεισφέρει στο κοινωνικό σύνολο.
Έτσι, γίνεται το πρώτο αγαθό ευρείας κατανάλωσης (μη τρόφιμο)
και το πρώτο απορρυπαντικό στην Ελλάδα που εφαρμόζει τη γραφή
Braille με στόχο όλοι οι καταναλωτές να μπορούν να διαβάζουν και να
αναγνωρίζουν τη μάρκα Dixan. Για την πραγματοποίηση της παραπάνω
πρωτοβουλίας η Henkel Hellas συνεργάστηκε με το Σωματείο Ιδιωτικού
Δικαίου Μη Κερδοσκοπικού χαρακτήρα «Φάρος Τυφλών της Ελλάδος»
προκειμένου να υλοποιήσει το έργο της ένταξης της γραφής Braille
στις ετικέτες και τις συσκευασίες σκόνης της κύριας μάρκας της σε
απορρυπαντικά πλυντηρίου, Dixan.
«Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι να προσφέρουμε λύσεις στις
ανάγκες των συνανθρώπων μας με προβλήματα όρασης ως προς τις
καθημερινές δραστηριότητές τους για την κάλυψη των αναγκών τους και
κυρίως την ασφαλή και σωστή οικιακή χρήση τέτοιων προϊόντων, ενώ
παράλληλα, το μελλοντικό όραμα του Dixan ως πρωτοπόρος της
ενέργειας αυτής, είναι να δώσει το έναυσμα να καθιερωθεί η γραφή
Braille και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων ευρείας χρήσης» δήλωσε η
κα Μαίρη Βαλσαμά / Marketing Director Henkel Hellas
Laundry Division & Home Care Division.
Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι τα ανεπίσημα στοιχεία για την Ελλάδα
υπολογίζουν τα άτομα με την αναπηρία της όρασης στην Ελλάδα στα
22.000 άτομα ενώ το αντίστοιχο νούμερο για το σύνολο της Ευρωπαϊκής
Ένωσης ανέρχεται σε 30.000.000, για να καταλάβει κανείς την σημασία
μιας τέτοιας πρωτοβουλίας.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία ξεκίνησε το 2009 στο Μιλάνο, με τη
συνεργασία της Henkel Italiana με την Ιταλική Ένωση Τυφλών και
Ανθρώπων με Μειωμένη όραση του Μιλάνου, στα πλαίσια των επετειακών
εορτασμών των 200 χρόνων από τη δημιουργία της γραφής από τον Louis
Braille και φιλοδοξεί να εξαπλωθεί σε όλες της χώρες της Ευρώπης σε
συνεργασία με τους τοπικούς φορείς.
Το Dixan, το premium απορρυπαντικό πλυντηρίου της Henkel Hellas,
είναι μια μάρκα ιστορική για την Ελλάδα. Ήταν το πρώτο
απορρυπαντικό που εμφανίστηκε στην Ελλάδα το 1962 μαζί με το πρώτο
πλυντήριο ρούχων. Στην πάροδο όλων αυτών των χρόνων η μάρκα Dixan
διευρύνει και εμπλουτίζει την προϊοντική της σειρά υλοποιώντας
σημαντικές καινοτομίες και λανσαρίσματα, ακολουθώντας πάντα τις
τάσεις της αγοράς και τις ανάγκες των καταναλωτών.
Τον Μάρτιο 2011, το Dixan ταράζει για άλλη μία φορά τα νερά στην
αγορά απορρυπαντικών, μπαίνοντας πλέον σε νέα εποχή με δυναμική και
μοντέρνα εικόνα. Εκτός από την εφαρμογή της γραφής Braille στις
συσκευασίες του, το Dixan αποχαιρετάει τον στρόβιλο γύρω από το
κύμα και με τις νέες συσκευασίες του επικεντρώνεται γύρω από τη
δύναμη της σταγόνας και το ενεργειακό πεδίο γύρω από αυτή, με σκοπό
την περαιτέρω ενδυνάμωση του μηνύματος της καθαριστικής του
δύναμης.
Η οικογένεια προιόντων Dixan είναι διαθέσιμη στις παρακάτω
σειρές:
1. Gold Plus: με φόρμουλα Extra Bright.
Η σειρά κυκλοφορεί στα αρώματα της Φρεσκάδας Ωκεανού και
Φρεσκάδας Άνοιξης σε
σκόνη και σε υγρό.
2. Aromatherapy: περισσότερο άρωμα και απαλότητα στα ρούχα σε
τρεις μοναδικούς συνδυασμούς αρωμάτων με αιθέρια έλαια Μανόλιας
& Ρόδου, Ορχιδέας & Κέδρου, Λεβάντας & Ρόδου.
Κυκλοφορεί σε σκόνη (λεβάντα) και σε υγρό (και τα τρία
αρώματα).
3. Hygiene: που προσφέρει υγιεινή καθαριότητα ακόμα και στις
χαμηλότερες θερμοκρασίες, σε συνδυασμό με το αναζωογονητικό άρωμα
από φυσικά έλαια ευκαλύπτου που περιέχει. Κυκλοφορεί σε σκόνη και
σε υγρό.
4. Ενεργή Στάχτη: με σύνθεση ενεργής στάχτης που προσφέρει
φυσική λευκαντική
δύναμη. Κυκλοφορεί σε σκόνη και σε υγρό”
Πηγή: Henkel