Ο Όμιλος Forthnet συμμετείχε ως χορηγός στο 2ο TV Conference που
διοργανώθηκε την Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011.
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου ο Δημήτρης Βάγιας Διευθυντής
Εταιρικών Πωλήσεων και Υπηρεσιών παρουσίασε τον τρόπο με τον οποίο
τα new media διεισδύουν δυναμικά στο χώρο της διαφήμισης
λειτουργώντας αυτόνομα ή συμπληρωματικά με τους παραδοσιακούς
τρόπους επικοινωνίας και τι αλλαγές επιφέρουν σε σχέση με τους
πελάτες και τους καταναλωτές.
Αναφέρθηκε στα αίτια που καθιστούν τους πελάτες – διαφημιστικές
εταιρίες και τα media shops – πιο απαιτητικούς και πιο εστιασμένους
σε ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια και ανέπτυξε τους λόγους για τους
οποίους ο καταναλωτής μεταμορφώνεται από consumer σε prosumer και
πως ο ίδιος πλέον καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο δέχεται τα
διαφημιστικά ερεθίσματα. Στην ομιλία του αναφέρθηκε σε παραδείγματα
και best practices από το εξωτερικό και ανέπτυξε τη στρατηγική και
τις λύσεις που παρέχει ο όμιλος Forthnet προκειμένου να προσφέρει
ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας 360ο.
Παράλληλα ο Διονύσης Τσίτος Διευθυντής Τομέα New Media
συμμετείχε στο πάνελ με θέμα New Media. New Screens. New revenues
εκφράζοντας τη θέση του ομίλου Forthnet σε σχέση με τα νέα δεδομένα
που αναπτύσσονται στο χώρο των νέων μέσων και των αλλαγών που αυτά
επιφέρουν στο τηλεοπτικό και online περιβάλλον τόσο από πλευράς
περιεχομένου και υπηρεσιών όσο και από πλευράς διαφημιστικής
απορρόφησης.
www.kathimerini.gr