Στα 76 εκατ. Ευρώ η ετήσια online display δαπάνη

Στα 76 εκατ. Ευρώ η ετήσια online display δαπάνη

1' 2" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στα 76 εκατ. Ευρώ η ετήσια online display δαπάνη

Παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε η Ελληνική οικονομία και ο

ευρύτερος κλάδος της διαφήμισης και επικοινωνίας μέσα στο 2012, η

online display διαφήμιση κατάφερε να διατηρήσει τις επενδύσεις των

διαφημιζομένων σε παρόμοιο επίπεδο με το 2011.

Πιο συγκεκριμένα, η υστέρηση που καταγράφηκε στο πρώτο εξάμηνο του

έτους ισοσκελίστηκε από αύξηση των επενδύσεων κατά το δεύτερο

εξάμηνο, και το έτος ξεπέρασε τα 76 εκατομμύρια Ευρώ, αντίστοιχα με

το 2011.

Η αναπτυξιακή τάση έγινε εντονότερη κατά το τελευταίο τρίμηνο του

έτους, όπου καταγράφηκε αύξηση της δαπάνης κατά 15% σε σχέση με το

αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, δίνοντας τόνο αισιοδοξίας για το

2013.

Ο κλάδος των Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών ξανακατέκτησε, σε επίπεδο

έτους, το μεγαλύτερο μερίδιο της συνολικής ετήσιας επένδυσης

(περίπου το ενα τέταρτο της δαπάνης) με δεύτερο τον κλάδο των

Τηλεπικοινωνιών, ο οποίος με δυναμικό τρόπο πέρασε πρώτος στις

επενδύσεις στο τρίμηνο. Τρίτος σε μερίδιο ο κλάδος των

καταναλωτικών προϊόντων, ο οποίος σημείωσε ελαφρά κάμψη προερχόμενη

κυρίως από τα προιόντα περιποίησης σπιτιού και προσωπικής

φροντίδας.

Τα παραπάνω ευρήματα προέρχονται από το ετήσιο report online

display διαφημιστικής δαπάνης που προετοιμάζει το IAB Hellas σε

συνεργασία με 22 site operators που λειτουργούν στην Ελληνική

αγορά, αντιπροσωπεύοντας περίπου 150 sites που δέχονται

διαφήμιση.

Πηγή: ΔΤ

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT