Ομόλογο 100 εκατ. ευρώ από τη Safe Bulkers

2' 36" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ανοίγει ο δρόμος για την άμεση εισαγωγή στο Χ.Α. του ομολόγου της Safe Bulkers, του τρίτου ναυτιλιακού ομολόγου στην ελληνική αγορά, μετά τις εκδόσεις των Costamare και Capital Product Partners, το οποίο θα είναι ύψους 100 εκατ. ευρώ και διάρκειας πέντε ετών. Η Επιτροπή Εισαγωγών και Λειτουργίας Αγορών του Χρηματιστηρίου Αθηνών έδωσε χθες το πράσινο φως για την εισαγωγή προς διαπραγμάτευση έως 100.000 κοινών ανωνύμων ομολογιών της εταιρείας, που θα προκύψουν από την έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου έως 100 εκατ. ευρώ. Απομένει η έγκριση του ενημερωτικού δελτίου από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς. Τα έσοδα από την έκδοση αναμένεται να χρησιμοποιηθούν για την εξαγορά φορτηγών πλοίων. Σημειώνεται πως η Safe Bulkers είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης από το 2008 και εξειδικεύεται στη μεταφορά ξηρού φορτίου χύδην με στόλο 39 πλοίων.

Προοπτικές ανάπτυξης για τις ελληνικές startups

Σημαντικές προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη των ελληνικών startups διακρίνει η εξειδικευμένη ιστοσελίδα Sifted. Σε σχετικό άρθρο φιλοξενούνται οι δηλώσεις του Δημήτρη Καλαβρού-Γουσίου, συνιδρυτή και εταίρου της Velocity.Partners, ο οποίος σημειώνει ότι το ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον για τις ελληνικές startups έρχεται σε συνέχεια μιας έντονης κινητικότητας των τελευταίων τριών-τεσσάρων χρόνων. Το 2021 υπήρξε μία από τις καλύτερες χρονιές για τις startups. Κι αυτό διότι έκανε την εμφάνισή του το πρώτο unicorn, δηλαδή η εταιρεία πιστοποιήσεων Peoplecert με αξία 1,1 δισ. ευρώ. 

Το παράπονο του συλλόγου των εμπόρων του Πειραιά

«Εμείς δεν είχαμε χιόνι. Γιατί μας επιβάλλατε κλείσιμο;». Αυτό είναι το παράπονο των εμπόρων του Πειραιά, παράπονο που κάθε άλλο παρά αβάσιμο μπορεί να θεωρηθεί. Σε ανακοίνωση που εξέδωσε χθες το πρωί ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, θεωρεί τουλάχιστον άδικο το οριζόντιο μέτρο για διήμερο κλείσιμο των επιχειρήσεων, τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Θα έπρεπε να υπάρξει διαχωρισμός των περιοχών, σε αυτές που κυριολεκτικά έχουν πληγεί και σε αυτές που δεν αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα προβλήματα, όπως ο Πειραιάς».

Συμφωνία με Οικονομική Ζώνη του Σουέζ

Σύμφωνο συνεργασίας με στόχο την ανάπτυξη του διεθνούς εμπορίου και την αύξηση των επιχειρηματικών τους δραστηριοτήτων μέσω της προώθησης της θαλάσσιας οδού μεταξύ Ευρώπης και Ασίας διαμέσου της διώρυγας του Σουέζ και του λιμένα της Θεσσαλονίκης υπέγραψαν ΟΛΘ  και Οικονομική Ζώνη της διώρυγας του Σουέζ (SCZone). Κύριος στόχος η ανταλλαγή πληροφοριών και εμπειρίας μεταξύ των λιμένων του Πορτ Σάιντ και του λιμένα της Θεσσαλονίκης και η ανάπτυξη κοινών πρωτοβουλιών που θα ενισχύσουν τις εμπορευματικές και επιβατικές ροές, όπως η δημιουργία ναυτιλιακής γραμμής για ευπαθή εμπορεύματα και χύδην φορτίο και η ανάπτυξη της κρουαζιέρας.

Η κάλυψη αποζημιώσεων της Αττικής Οδού

Στους όρους του συμβολαίου που έχει συνάψει η «Αττική Οδός» με την Εθνική Ασφαλιστική, θα πρέπει να αναζητηθεί το κατά πόσον η αποζημίωση των οδηγών που εγκλωβίστηκαν στον αυτοκινητόδρομο θα καλυφθεί από την ασφάλιση για αστική ευθύνη που έχει η εταιρεία. Το ποσό για το οποίο η εταιρεία έχει κάλυψη για αστική ευθύνη ανέρχεται σε 50 εκατ. ευρώ. Με βάση τις ανακοινώσεις του πρωθυπουργού για την αποζημίωση κάθε οδηγού με 2.000 ευρώ, το κόστος αποζημίωσης θα φτάσει σύμφωνα με τις εκτιμήσεις συνολικά τα 5 εκατ. ευρώ, χωρίς σε αυτά να υπολογίζονται άλλες αποζημιώσεις που τυχόν θα αναζητηθούν κατά της Αττικής Οδού, η οποία με τη σειρά της θα στραφεί για την κάλυψη της αποζημίωσης προς την Εθνική Ασφαλιστική.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT