Μυτιληναίος: «Οι Βρυξέλλες είναι σε άλλον πλανήτη»…

Μυτιληναίος: «Οι Βρυξέλλες είναι σε άλλον πλανήτη»…

Απογοητευμένος από τις Βρυξέλλες και την πρώτη του εμπειρία από τα αρμόδια όργανα ως πρόεδρος της Eurometaux δηλώνει ο Ευάγγελος Μυτιληναίος. «Δεν έχω ελπίδες ότι θα εισακουστώ.

2' 46" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Απογοητευμένος από τις Βρυξέλλες και την πρώτη του εμπειρία από τα αρμόδια όργανα ως πρόεδρος της Eurometaux δηλώνει ο Ευάγγελος Μυτιληναίος. «Δεν έχω ελπίδες ότι θα εισακουστώ. Οι Βρυξέλλες είναι σε άλλον πλανήτη και όχι για τους λόγους που διαβάζουμε τελευταία», είπε, μεταφέροντας την εμπειρία του από την πρώτη συνάντηση του ιδίου ως προέδρου της Eurometaux και 29 CEO μεγάλων επιχειρήσεων με την πρόεδρο της Ε.Ε. Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν. Και συνέχισε: «Κάναμε την επίσκεψη για να της πω ότι κλείνουν εργοστάσια, τα μισά εργοστάσια του κλάδου έχουν κλείσει και τι θα κάνετε για να μην κλείσουν τα άλλα μισά και αναρωτιόμασταν μαζί με τους 29 τι ήρθαμε να κάνουμε. Η κ. Ντερ Λάιεν μας μιλούσε 40 λεπτά και τα 35 λεπτά ήταν για την Ουκρανία. Καταλάβαμε στο τέλος ότι ήθελε να μας πει ότι πρέπει να βάλουμε κι εμείς το χέρι στην τσέπη γιατί η δημοκρατία κοστίζει…».

Ερχεται νέο καθεστώς του αναπτυξιακού νόμου

Στην προκήρυξη ενός ακόμη καθεστώτος του νέου αναπτυξιακού νόμου, του καθεστώτος «Επιχειρηματικότητα 360°», πρόκειται να προχωρήσει μέσα στις επόμενες ημέρες το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων με προϋπολογισμό 150 εκατ. ευρώ. Εξάλλου, το προσεχές διάστημα αναμένεται να θεσπισθεί μία ακόμη παράταση, η τελευταία, για την ολοκλήρωση των επενδυτικών σχεδίων του αναπτυξιακού νόμου 3299/2004 καθώς και νέα παράταση για τα επενδυτικά σχέδια του αναπτυξιακού νόμου 3908/2011. Στην πρώτη περίπτωση η παράταση θα είναι εννέα μήνες και στη δεύτερη ένας χρόνος. 

Ενα βήμα πριν την υπογραφή το Flyover στη Θεσσαλονίκη

Στις αρχές της επόμενης εβδομάδας αναμένεται η υπογραφή του μεγαλύτερου σε αξία έργου ΣΔΙΤ, ύψους 450 εκατ. ευρώ. Ο λόγος για τη νέα περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης, γνωστή και ως Flyover, την οποία θα κατασκευάσει και θα εκμεταλλευθεί για τα επόμενα 30 χρόνια (4 κατασκευή και 26 εκμετάλλευση) η κοινοπραξία των εταιρειών Mytilineos και Avax. Το έργο θα εξυπηρετεί 10.000 οχήματα/ώρα ανά κατεύθυνση, αναβαθμίζοντας και την οδική ασφάλεια της πόλης.

Στη Βουλή οι διατάξεις για τη νέα «χρυσή βίζα»

Μεσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή το νομοσχέδιο με την αλλαγή των ορίων για τη χορήγηση της περίφημης «χρυσής βίζας». Το νομοσχέδιο θα προβλέπει, σύμφωνα με όσα είπε χθες στο περιθώριο συνέντευξης Τύπου ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης Νίκος Παπαθανάσης, επιβεβαιώνοντας σχετικό ρεπορτάζ της «Κ», την αύξηση του ορίου από τις 250.000 ευρώ στις 500.000 ευρώ για την εξασφάλιση άδειας παραμονής για ακίνητα στο κέντρο της Αθήνας, στα βόρεια και νότια προάστια, καθώς επίσης και στη Θεσσαλονίκη, στη Μύκονο και στη Σαντορίνη. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα νέα όρια δεν θα ισχύσουν άμεσα, αλλά θα προβλέπεται μεταβατική περίοδος. 

Τέλος διαπραγμάτευσης με την Παγκρήτια

Τη διακοπή των διαπραγματεύσεων με την Παγκρήτια Τράπεζα για τη συγχώνευσή της με τη Συνεταιριστική Τράπεζα Χανίων ανακοίνωσε ο πρόεδρος της τελευταίας, Μιχάλης Μαρακάκης, επικαλούμενος έλλειψη εμπιστοσύνης στη διοίκηση της Παγκρήτιας. Σε δήλωσή του ο κ. Μαρακάκης εκφράζει τη δυσαρέσκειά του καθώς, όπως σημειώνει, «από την ημέρα της ολοκλήρωσης της ΑΜΚ της Παγκρήτιας, είμαστε αντιμέτωποι με λασπολογίες, συκοφαντίες και ασυνέπεια» και «με βάση αυτά τα δεδομένα, δεν υπάρχει ούτε διάθεση ούτε εμπιστοσύνη για νέα διαπραγμάτευση». Καταλήγει, δε, ότι «ουδέποτε ζητήσαμε συνεργασία και στήριξη από την Παγκρήτια, δεν ήταν επιδίωξη δική μας. Διαθέτουμε οικονομικούς δείκτες που επαρκούν πλήρως για τη βιωσιμότητα της τράπεζας την επόμενη ημέρα». Η διοίκηση της Χανίων θα κληθεί, πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες, να υποβάλει στην ΤτΕ το σχέδιο για την αποκατάσταση των δεικτών κεφαλαιακής επάρκειας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT