Σχέδιο 4 σημείων από την Κομισιόν

2' 43" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στροφή προς τον ρεαλισμό φαίνεται πως κάνει η Κομισιόν, καθώς –όπως φαίνεται και στην τελευταία επιστολή της Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν προς τους αρχηγούς των κρατών-μελών– αναγνωρίζει επιτέλους την υπαρξιακή αγωνία της ευρωπαϊκής βιομηχανίας για το υψηλό κόστος και τις εκκλήσεις των μεγάλων ευρωπαϊκών συνδέσμων, όπως η Eurometaux, που μετ’ επιτάσεως έθετε ως πρόεδρος ο Ευάγγελος Μυτιληναίος, ότι η βιομηχανία (ιδιαίτερα η ενεργοβόρα) είτε κατεβάζει ρολά είτε αναζητεί καλύτερη τύχη στις ΗΠΑ. Αν και η Φον ντερ Λάιεν επιμένει ότι ο μόνος τρόπος επιβίωσης είναι η στροφή σε καθαρές μορφές ενέργειας, ξεκαθαρίζει ότι αυτό θα πάρει χρόνο. Ως εκ τούτου προτείνει ένα σχέδιο 4 σημείων, που περιλαμβάνει συνεργασία με την κυβέρνηση Μπάιντεν, χαλάρωση των κανόνων περί κοινοτικών ενισχύσεων, επενδύσεις για την ενεργειακή μετάβαση και περαιτέρω προώθηση των ΑΠΕ.

39 έργα υποδομών σε 26 προορισμούς

Το στοίχημα της μετάβασης της Ελλάδας στη βιώσιμη ανάπτυξη με αρωγό και βασικό συντελεστή τη μοναδικότητα του εγχώριου τουριστικού προϊόντος ήταν το βασικό θέμα του φετινού συνεδρίου του ΣΕΤΕ, με τίτλο «Reimagining Success». Σε αυτό το πλαίσιο ανακοινώθηκε από τον υπουργό Επικρατείας Ακη Σκέρτσο η προώθηση 39 κρίσιμων έργων υποδομών, βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, σε 26 προορισμούς. Εργα που είχε αποκαλύψει η «Κ» στα μέσα Οκτωβρίου. Προωθείται, μάλιστα, η σύσταση κεντρικού οργάνου που θα αναλάβει την ωρίμανσή τους.  

Εκτακτη ενίσχυση στο προσωπικό του ΟΠΑΠ

Εκτακτη οικονομική ενίσχυση ανακοίνωσε, κατά τις καθιερωμένες ευχές Χριστουγέννων και τα ευχαριστήρια μηνύματα προς το προσωπικό, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ Γιαν Κάρας. Η οικονομική ενίσχυση, που θα δοθεί με τη μορφή κάρτας καυσίμων και ticket restaurant, έχει ως στόχο την αντιμετώπιση του αυξημένου κόστους διαβίωσης λόγω πληθωρισμού και ενεργειακής κρίσης. Θα παρασχεθεί στο 84% του προσωπικού του ΟΠΑΠ, δηλαδή σε περισσότερους από 1.000 εργαζομένους του ομίλου.

Παραμένουν οι εκκρεμότητες

Ανοιχτά  είναι όλα τα ενδεχόμενα στην περίπτωση της Attica Bank, καθώς μέχρι αργά χθες το βράδυ η ΤτΕ δεν είχε παραλάβει επιστολή δέσμευσης μετόχων για τη συμμετοχή τους στην ΑΜΚ και την άσκηση των warrants. Αντίστοιχα εκκρεμεί η υποβολή της στρατηγικής μείωσης των κόκκινων δανείων, που είχε ζητήσει η εποπτική αρχή από τους μετόχους της τράπεζας προκειμένου να εγκριθεί από την ΤτΕ το πλάνο εξυγίανσής της. Από την πλευρά των μετόχων τηρείται σιγή ιχθύος, με συνέπεια η ΤτΕ να δήλωνε μέχρι αργά χθες το βράδυ ότι όλα είναι ανοιχτά, αφήνοντας να εννοηθεί ότι εάν έως σήμερα δεν αναληφθούν οι αναγκαίες δεσμεύσεις, υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές λύσεις.   

Τουριστική καμπάνια στα social media

Σύμπραξη αποφάσισαν ΕΟΤ και Marketing Greece για την υλοποίηση στοχευμένων εκστρατειών προβολής στα social media για την Αθήνα, την Κεντρική Μακεδονία (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Ολυμπο), τα Χανιά, την Καβάλα και τη Θάσο. Η καμπάνια θα δώσει έμφαση στο Instagram και στο Tik Tok και έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε το διαφημιστικό πλάνο προβολής να τρέξει σε στοχευμένες αγορές προσέλκυσης επισκεπτών για τους ελληνικούς προορισμούς. Θα περιλαμβάνει περιεχόμενο, το οποίο θα εστιάζει στις εμπειρίες και στην τοπική κουλτούρα των προορισμών «πατώντας» σε αρχές και αξίες της βιώσιμης ανάπτυξής τους. «Είναι βέβαιο πως ο ελληνικός τουρισμός έχει μόνο να ωφεληθεί από τη στρατηγική συνεργασία του ΕΟΤ και της Marketing Greece», δηλώνει η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, ενώ από την πλευρά του ο γ.γ. του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης υπογραμμίζει πως «ενώνουμε τις δυνάμεις μας με τον ιδιωτικό τομέα γιατί η επόμενη μέρα του τουρισμού μάς χρειάζεται όλους». 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT