-VLCC’s. Περιορισμένη η δραστηριότητα των VLCC’s στον Αραβικό Κόλπο και σε περιορισμένη πτωτική τροχιά οι ναύλοι τους. Τα φορτία με προορισμό Απω Ανατολή και Δύση διαπραγματεύονται στα W/S 100 και W/S 80 με αποδόσεις 70.000 και 55.000 δολ. την ημέρα αντίστοιχα.
Η SK για μεταφορά 265.000 τόννων με φόρτωση 16 Οκτωβρίου Αραβικό Κόλπο και εκφόρτωση Κορέα ναύλωσε το M/T «BW LUCK» στα W/S 100, ενώ η SINOCHEM για μεταφορά 270.000 τόννων με φόρτωση 30 Οκτωβρίου και ίδιο προορισμό ναύλωσε το M/T «TOSA» στα ίδια επίπεδα.
Η KPC για μεταφορά 280.000 τόννων με φόρτωση 9 Νοεμβρίου Αραβικό Κόλπο και εκφόρτωση Κόλπο Αμερικής ναύλωσε το M/T «EAGLE VIRGINIA» στα W/S 80.
Τα ταξίδια προορισμού Ερυθρά / Ινδία διαπραγματεύονται στα W/S 110, ενώ τα μονού τοιχώματος και για ίδιο ταξίδι διαπραγματεύονται κοντά στα W/S 100 με αποδόσεις 80.000 και 70.000 δολ. την ημέρα αντίστοιχα.
Σταθεροποιημένη η αγορά τους στη Δυτ. Αφρική με ναυλώσεις σε επίπεδα του W/S 85 και W/S 120 στα ταξίδια προορισμού Απω Ανατολή και Κόλπο Αμερικής με αποδόσεις 55.000 και 95.000 δολ. την ημέρα αντίστοιχα.
Χωρίς φορτία και η γραμμή Δυτ. Αφρική / Ινδία με τις τελευταίες ναυλώσεις στα W/S 92,5 με αποδόσεις κοντά στα 70.000 δολ. την ημέρα ενώ το ταξίδι Καραιβική / Σιγκαπούρη διαπραγματεύεται κοντά στα 5 εκατ. δολ. κατ’ αποκοπή με τη SUMITOMO να ναυλώνει το M/T «SAMCO SCANDINAVIA» για μεταφορά 270.000 τόννων με φόρτωση 25 Οκτωβρίου στα 5.25 εκατ. δολ.
Η RELIANCE για μεταφορά 260.000 τόννων με φόρτωση τέλη Οκτωβρίου Καραϊβική και εκφόρτωση Ινδία ναύλωσε το M/T «SAMHO DREAM» στα 4,8 εκατ. δολ. κατ’ αποκοπή.
-SUΕΖΜΑΧ. Υποτονικό το κλίμα στα SUEZMAX με τη Δυτ. Αφρική και στα φορτία 130.000 τόννων με προορισμό Κόλπο / ανατ. ακτή Β. Αμερικής να διαπραγματεύεται στα W/S 120 με αποδόσεις 35.000 δολ. την ημέρα. H ST SHIPPING για μεταφορά 130.000 τόννων με φόρτωση 2 Νοεμβρίου και εκφόρτωση Κόλπο Αμερικής / Β. Ευρώπη – Μεσόγειο ναύλωσε το M/T «MAJESTIC» στα W/S 120.
Στα W/S 115 διαπραγματεύονται τα φορτία τους από Β. Ευρώπη με προορισμό Κόλπο Αμερικής και αποδόσεις 35.000 δολ. την ημέρα ενώ στη Μεσόγειο τα κυκλικά φορτία της περιοχής διαπραγματεύονται στα W/S 130 και αυτά από Μαύρη Θάλασσα στα W/S 135 με αποδόσεις 52.000 και 48.000 δολ. την ημέρα αντίστοιχα.
Η CLEARLAKE για μεταφορά 130.000 τόννων με φόρτωση 1 Νοεμβρίου Μαύρη Θάλασσα και εκφόρτωση Β. Ευρώπη – Μεσόγειο ναύλωσε το M/T «ALASKA OO» στα W/S 135 ενώ η SHELL για μεταφορά 140.000 τόννων με φόρτωση 30 Οκτωβρίου και εκφόρτωση Κόλπο Αμερικής ναύλωσε το M/T «PRISCO MIZAR» στα W/S 115.
Σταθερή η αγορά τους σε Αραβικό με τα ταξίδια προορισμού Απω Ανατολή και Δύση να διαπραγματεύονται στα W/S 150 και W/S 125 με αποδόσεις 48.000 και 42.000 δολ. την ημέρα αντίστοιχα.
-ΑFRΑΜΑΧ. Κινητικότερη η αγορά των AFRAMAX στην πλευρά του Ατλαντικού. Στη Μεσόγειο τα κυκλικά φορτία της περιοχής διαπραγματεύονται στα W/S 150 ενώ αυτά από Μαύρη Θάλασσα στα W/S 165 με αποδόσεις 35.000 και 40.000 δολ. την ημέρα αντίστοιχα.
Η PETROPLUS για μεταφορά 80.000 τόννων με φόρτωση 21 Οκτωβρίου Αλγερία και εκφόρτωση Β. Ευρώπη – Μεσόγειο ναύλωσε το M/T «PACIFIC CONDOR» στα W/S 140 ενώ η STATOIL για ίδιο φορτίο με φόρτωση 29 Οκτωβρίου Μαύρη Θάλασσα και εκφόρτωση Μεσόγειο ναύλωσε το M/T «ASTRO SCULPT» στα W/S 152,5. Στην Β. Ευρώπη τα κυκλικά φορτία της περιοχής διαπραγματεύονται στα W/S 155 με αποδόσεις 45.000 δολ. την ημέρα ενώ τα φορτία 100.000 τόννων από Βαλτική κινούνται κοντά στα W/S 150 με αποδόσεις 50.000 δολ. την ημέρα. H CLEARLAKE για μεταφορά 100.000 τόννων με φόρτωση 28 Οκτωβρίου Βαλτική και εκφόρτωση Β. Ευρώπη ναύλωσε πλοίο της STENA στα W/S 150. Στην Καραϊβική τα φορτία 70.000 τόννων διαπραγματεύονται στα W/S 182,5 με αποδόσεις 30.000 δολ. την ημέρα. H VALERO για μεταφορά 70.000 τόννων με φόρτωση 19 Οκτωβρίου ανατ. ακτή Μεξικού και εκφόρτωση ανατ. ακτή Β. Αμερικής ναύλωσε το M/T «HELGA SPIRIT» στα W/S 175.