Πώς κάνει διακοπές η κάθε γενιά: Οι big spenders και αυτοί που κυνηγούν τις προσφορές

Πώς κάνει διακοπές η κάθε γενιά: Οι big spenders και αυτοί που κυνηγούν τις προσφορές

Διαφορετικό προϋπολογισμό αλλά και προτεραιότητες έχει για τις διακοπές της η κάθε ηλικιακή ομάδα, σύμφωνα με έκθεση της GWI, η οποία εξετάζει τις τάσεις μετά την άρση των υγειονομικών περιορισμών στα ταξίδια

36" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Διαφορετικό προϋπολογισμό αλλά και προτεραιότητες έχει για τις διακοπές της η κάθε ηλικιακή ομάδα, σύμφωνα με έκθεση της GWI, η οποία εξετάζει τις τάσεις μετά την άρση των υγειονομικών περιορισμών στα ταξίδια.

Όπως διαφαίνεται στην έκθεση, οι millennials (ηλικίας 26 έως 39 ετών περίπου) ξεχωρίζουν και «κινούν» την αγορά, αφού το 42% αυτών δηλώνει πως οι διακοπές είναι πολύ ή πάρα πολύ σημαντικές για τη ζωή τους, εξ ου και είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν αρκετά χρήματα για τα ταξίδια. Ενδεικτικά, μόλις 1 στους 5 millennials στην έρευνα της GWI αναζητά τις φθηνότερες προσφορές διακοπών, ενώ περίπου 3 στους 10 τείνουν να στρέφονται στις υπηρεσίες πολυτελείας. Ως αποτέλεσμα, οι millennials είναι πλέον στο στόχαστρο των πρακτορείων για πολυτελή ταξίδια.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Moneyreview

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT