Boeing: Παρουσιάστηκε σχέδιο ανάκαμψης της εταιρείας, ενώ οι ζημιές εκτινάχθηκαν στα 6 δισ. δολ.άρια

Boeing: Παρουσιάστηκε σχέδιο ανάκαμψης της εταιρείας, ενώ οι ζημιές εκτινάχθηκαν στα 6 δισ. δολ.άρια

Η αμερικανική αεροναυπηγική εταιρεία βρίσκεται αντιμέτωπη με αναστολή παραδόσεων από προμηθευτές, μια μεγάλη απεργία εργαζομένων μετά την ανακοίνωση μείωσης προσωπικού, αλλά και προβλήματα στην παραγωγή, που πρέπει να επιλυθούν άμεσα

1' 54" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η διευθύνουσα σύμβουλος της Boeing, Κέλι Ορτμπεργκ, παρουσίασε σχέδιο ανάκαμψης της εταιρείας, ζητώντας να υπάρξει «θεμελιώδης αλλαγή κουλτούρας» στην αμερικανική αεροναυπηγική βιομηχανία, την ώρα που απώλειες το τελευταίο τρίμηνο ανήλθαν σε 6 δισ. δολάρια.

Η Boeing παρουσιάζει το τρέχον έτος ζημιές σχεδόν 8 δισ. δολαρίων, καθώς σταμάτησε την παραγωγή των αεροπλάνων της 737 MAX, 777 και 767, έπειτα από τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν σε αεροσκάφη της, αλλά και στο διαστημικό πρόγραμμά της, ενώ είναι σε εξέλιξη και μια μεγάλη απεργία των εργαζομένων που επιδείνωσε την κατάσταση.

Οι μετοχές της Boeing υποχώρησαν 1% στις προκαταρκτικές συναλλαγές.

Σε επιστολή της προς τους εργαζομένους, η Κέλι Ορτμπεργκ τόνισε την ανάγκη να βελτιωθούν οι επιδόσεις της εταιρείας στο αμυντικό της πρόγραμμα, αλλά και στα προγράμματα κατασκευής των 737 MAX και 777, και παράλληλα να σταθεροποιηθεί συνολικά η εταιρεία, που βρίσκεται σε «κρίσιμο σταυροδρόμι», όπως είπε.

«Πρόκειται για μεγάλο καράβι και θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να στρίψει», έγραψε, «αλλά όταν γίνει αυτό, έχει την ικανότητα να είναι ξανά υπέροχο».

Το σχέδιο της διευθύνουσας συμβούλου της Boeing ανακοινώνεται μετά το πρόγραμμα για σαρωτική μείωση του προσωπικού, που παρουσιάστηκε στις αρχές Οκτωβρίου και προκάλεσε την απεργία περίπου 33.000 εργαζομένων η οποία διαρκεί για περισσότερο από ένα μήνα. Εξαιτίας της απεργίας έχει πληγεί η παραγωγή του τζετ 737 MAX, που έχει τις μεγαλύτερες πωλήσεις, αλλά και των 767 και 777 διαφόρων αμαξωμάτων.

Η Κέλι Ορτμπεργκ μίλησε επίσης και για «αλλαγή κουλτούρας», η οποία συζητήθηκε σε πρόσφατη συνάντηση με κορυφαία στελέχη της εταιρείας.

«Πρέπει να αντιμετωπίσουμε τη “φλεγμονή” των προβλημάτων και να συνεργαστούμε καλύτερα για να εντοπίσουμε, να διορθώσουμε και να κατανοήσουμε τις βασικές αιτίες», αναφέρει στην επιστολή της. «Εχω ήδη εισαγάγει έναν πολύ πιο λεπτομερή επιχειρηματικό ρυθμό που θα το προωθήσω σε ολόκληρο τον οργανισμό και αυτή η διαδικασία αλλαγής βρίσκεται σε εξέλιξη».

Ωστόσο, ακόμα και αν η απεργία τελειώσει, η επανεκκίνηση της παραγωγής των 737 MAX καθώς και των 767 και 777 θα είναι μια νέα πρόκληση, δεδομένου ότι η αλυσίδα εφοδιασμού αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα. Η εταιρεία θα πρέπει να πείσει τους προμηθευτές που έχουν ανακοινώσει αναστολή προμηθειών τις τελευταίες εβδομάδες, να αντιστρέψουν αυτήν τη διαδικασία και να στηρίξουν τα σχέδια παραγωγής της.

Η Ορτμπεργκ πάντως δεν εξέτασε πιθανή αύξηση κεφαλαίου, η οποία σύμφωνα με το Reuters θα μπορούσε να είναι περίπου 15 δισεκατομμύρια δολάρια. 

Πηγή: Reuters

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT