Η ενεργειακή κρίση απειλεί τις ευρωπαϊκές βιομηχανίες
Το «ναυάγιο» της Λιζ Τρας
Οι αγορές χρήματος θα τιμωρούσαν όχι μόνο τα αριστερά πειράματα, αλλά και τα πειράματα που έστρεφαν τα πράγματα υπερβολικά προς τα δεξιά.
Μακρόν: Η πώληση ευρωπαϊκών στρατηγικών υποδομών στην Κίνα ήταν λάθος
Ο πρόεδρος της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν δήλωσε σήμερα πως η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να επανεξετάσει τον διάλογο για το εμπόριο με την Κίνα, κάνοντας έκκληση για πιο ίσους όρους ανταγωνισμού ανάμεσα στις δύο εμπορικές δυνάμεις.
Στα χέρια ιδιωτών τα αποθέματα αερίου των ευρωπαϊκών κρατών
Από την Ιταλία μέχρι την Ολλανδία μόνον το 10%, περίπου, των αποθεμάτων και των ταμιευτήρων ελέγχονται από τις κρατικές αρχές.
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σε τροχιά μείωσης η αξία του βασικού μισθού στην Ευρώπη
Οι όποιες αυξήσεις δεν συμπορεύονται με τον ρυθμό εκτόξευσης των τιμών.
Νέα μείωση επιτοκίων από την Τράπεζα της Τουρκίας
Αιφνιδίασε χθες τις αγορές η Τράπεζα της Τουρκίας, όχι επειδή προχώρησε σε νέα μείωση των επιτοκίων, παρά τον ιλιγγιώδη πληθωρισμό, αλλά επειδή η μείωση υπερέβη κάθε πρόβλεψη.
Φυσικό αέριο: Μποτιλιάρισμα από τάνκερ με LNG στη Μεσόγειο
Δεν μπορούν να ξεφορτώσουν λόγω έλλειψης υποδομών στην Ευρώπη.
Οι επιχειρήσεις και η απειλή των πλαστικών
Είναι απαραίτητο να υπάρχουν δεδομένα για τη χρήση πλαστικού από τις εταιρείες.
Βρετανία: Θετική η αντίδραση των αγορών στην παραίτηση Τρας
Το πέρασμα της Λιζ Τρας από την Ντάουνινγκ Στριτ μπορεί να ήταν σύντομο, όμως αφήνει πίσω του βαθιές ουλές στη βρετανική οικονομία, σύμφωνα με αναλυτές.
Ενεργειακή κρίση: Μπορεί να ωφεληθεί η Ε.Ε. από το «ιβηρικό μοντέλο»;
Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του μηχανισμού που ισχύει σε Ισπανία και Πορτογαλία και πώς θα μπορούσε να επηρεάσει τις συζητήσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο;
«Διάδρομος Πράσινης Ενέργειας»: Συμφωνία Γαλλίας, Ισπανίας και Πορτογαλίας για υποθαλάσσιο αγωγό αερίου και καθαρού υδρογόνου
Σε συμφωνία με βάση την οποία, αντί για τον αγωγό MidCat, θα κατασκευαστεί ένας υποθαλάσσιος αγωγός που θα συνδέει τη Βαρκελώνη με τη Μασσαλία και θα μεταφέρει φυσικό αέριο και καθαρό υδρογόνο, κατέληξαν Γαλλία, Ισπανία και Πορτογαλία.
Το φυσικό αέριο θα παραμείνει ακριβό
Η τιμή του καυσίμου θα είναι πολύ υψηλότερη από τον μέσο όρο της δεκαετίας 2010-2020, παρά τα μέτρα που ανακοίνωσε η Κομισιόν.
Νέα επιθετική αύξηση επιτοκίων σχεδιάζουν Fed και ΕΚΤ
Βέβαιη θεωρούν οι οικονομολόγοι μια αύξηση των επιτοκίων του ευρώ κατά 75 μ.β. στην επόμενη συνεδρίαση της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας στις 27 Οκτωβρίου.
ΠΟΥ: Υψηλό το κόστος από την έλλειψη γυμναστικής
Παγκοσμίως φθάνει τα 27,4 δισ. δολάρια σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.
Σε δοκιμασία η συναίνεση της ΕΚΤ
Αποκλίνουσες οι απόψεις αξιωματούχων της τράπεζας για τη νομισματική πολιτική.