Για την Ελλάδα ως brand μίλησε ο πρώην Chief Creative Officer, Steve Vranakis, στη συζήτηση που είχε με τη Νίκη Συροπούλου στο πλαίσιο της εναρκτήριας εκδήλωσης της πρωτοβουλίας «Reimagine Tourism in Greece» της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ.
Ο ομιλητής τόνισε ότι πρέπει να επανεφεύρουμε τη στρατηγική του τουρισμού στη χώρα μας, επισημαίνοντας πως η Ελλάδα έχει επανακτήσει την αξιοπιστία της.
«Πρέπει να λειτουργήσουμε αποτελεσματικά, ως πρεσβευτές της χώρας μας», ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ υπογράμμισε ότι «δεν πρέπει να βλέπουμε τους επισκέπτες ως συναλλαγή, αλλά ως στρατηγικούς εταίρους μας».