Καθοριστικός παράγοντας για την επιτυχία ενός εμπορικού κέντρου οι πιστοί πελάτες

Καθοριστικός παράγοντας για την επιτυχία ενός εμπορικού κέντρου οι πιστοί πελάτες

58" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Καθοριστικός παράγοντας για την επιτυχία ενός εμπορικού κέντρου είναι πλέον η εφαρμογή προγραμμάτων ανταμοιβής πιστών πελατών, όπως προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία Coniq μεταξύ 500 εμπορικών κέντρων παγκοσμίως.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 25% των εμπορικών κέντρων εφαρμόζουν ήδη τέτοια προγράμματα, ενώ πάνω από το 60% των υπόλοιπων κέντρων αναμένεται να θέσουν σε εφαρμογή αντίστοιχα προγράμματα έως το 2019. Οπως προκύπτει, οι πιστοί πελάτες αποτελούν κάτι σπάνιο, ιδίως αν συνεκτιμηθεί και ο έντονος ανταγωνισμός που επικρατεί ανάμεσα στα εμπορικά κέντρα, με αποτέλεσμα ο σχεδιασμός και η υλοποίηση σχετικών προγραμμάτων να αποτελούν βασικό στοιχείο της ενίσχυσης των πωλήσεων.

Σύμφωνα με την Coniq, τέτοια προγράμματα αποσκοπούν στην αύξηση των πωλήσεων, τη βελτίωση της εμπειρίας των καταναλωτών, την απόκτηση πρόσβασης σε πληροφορίες όπως οι καταναλωτικές συνήθειες των επισκεπτών (π.χ. ποια καταστήματα επισκέπτονται περισσότερο κτλ.), αλλά και το «χτίσιμο» της αναγνωρισιμότητας των καταναλωτικών σημάτων και την καλλιέργεια της σχέσης με τους πιο πιστούς πελάτες. Τα οφέλη είναι τέτοια που, σύμφωνα με τα ευρήματα της Coniq, το 71% των καταστημάτων εκφράζει ενδιαφέρον να τοποθετηθούν σε εμπορικά κέντρα που έχουν σε ισχύ τέτοια προγράμματα ανταμοιβής πελατών. Ολοι οι εμπλεκόμενοι φορείς έχουν πλέον αναγνωρίσει τη σημασία τέτοιων προωθητικών ενεργειών.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT