Δεν έχει σημασία αν είστε χρήστες του TikTok, αν σκρολάρετε την οθόνη για το επόμενο βίντεο στο Facebook ή κάποιο reel στο Instagram. Σίγουρα θα έχετε πετύχει ένα από τα πιο αστεία και χαριτωμένα πράγματα στο ίντερνετ. Αναφερόμαστε στα νεογέννητα ιπποποταμάκια που βρέχονται με νερό και χασμουριούνται, που τρέχουν και σκοντάφτουν και κάνουν τον πλανήτη να πατάει καρδούλες.
Άλλωστε, ποιος δε θα ήθελε να παρακολουθεί πόζες και καταστάσεις ζώων που προκαλούν γέλιο στους ανθρώπους θυμίζοντας κάτι από την καθημερινότητά τους; Με τόσα πολλά που συμβαίνουν στον κόσμο, όλοι χρειαζόμαστε μια δόση γέλιου. Βλέποντας τις φωτογραφίες του φετινού Comedy Wildlife Awards, καταλαβαίνουμε γιατί αυτή είναι αναγκαία.
Μια αστεία φωτογραφία ζώου πετυχαίνει αμέσως τον στόχο της: Οι αστείες πόζες παραπέμπουν σε έναν ανθρωπομορφισμό, ο οποίος είναι τεκμηριωμένος ως ένα από τα πιο ισχυρά ερεθίσματα της ανθρώπινης ενσυναίσθησης. Για να κατανοήσει κανείς πραγματικά τα ζώα και τα ζητήματα που τα επηρεάζουν, ο ανθρωπομορφισμός είναι όχημα για την εκδήλωση συμπόνιας από μέρους μας.
Με αυτή τη σκέψη, δημιουργήθηκαν τα Comedy Wildlife Awards, μία πρωτοβουλία των φωτογράφων Πολ Τζόινσον-Χικς και Τομ Σάλαμ από το 2015, οι οποίοι θέλησαν να δημιουργήσουν έναν διαγωνισμό που θα επικεντρωνόταν στη φωτεινή και χιουμοριστική πλευρά της φωτογραφίας άγριας φύσης, αλλά επίσης θα είχε έναν σημαντικό ρόλο στην προώθηση της διατήρησης του περιβάλλοντος.
Από τις σχεδόν 9.000 συμμετοχές από 98 χώρες, επιλέχθηκαν τελικά σαράντα φιναλίστ. Μεταξύ των συμμετοχών θα δείτε ένα τσιτάχ που παίζει κρυφτό πίσω από ένα δέντρο και ένα ψάρι που κυνηγάει έναν αετό σε όλο τον ουρανό (ναι, μπορεί να γίνει, με έναν περίεργο τρόπο που μόνο η φωτογραφία μπορεί να αποτυπώσει).
Μπορείτε να ψηφίσετε την αγαπημένη σας φωτογραφία στην ιστοσελίδα comedywildlifeawards.com μέχρι τις 31/10. Οι νικητές θα ανακοινωθούν τον Δεκέμβριο. Μέχρι τότε, όμως, δείτε 15 από αυτές, εκείνες δηλαδή που μάς έκαναν την πιο «αστεία» εντύπωση.
Κεντρική φωτογραφία: Τι έγινε, ρε παιδιά; Ποια ζέβρα είναι ποια; (Sarosh Iodhi)