Μπορεί τα SUV και η αυξανόμενη ηλεκτρική διείσδυση να οδηγούν σε μια τετράτροχη ομογενοποίηση, αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα πάψουν να υπάρχουν εκείνοι που αναζητούν το κάτι παραπάνω στο κομμάτι της οδηγικής απόλαυσης, όπως αυτή προσφέρεται από ένα δυνατό χάτσμπακ. Μέχρι σήμερα είχαμε ταυτίσει την υψηλότερη απόδοση με κινητήρες μεγαλύτερου κυβισμού, που συχνά συνδυάζονταν με υπερπλήρωση. Εντούτοις, σε αυτό το νέο εξηλεκτρισμένο περιβάλλον, οι αυξημένες ικανότητες ενός plug-in μπορούν στα χαρτιά να «ισοφαρίσουν» την απόδοση ενός GTI. Στην προκειμένη περίπτωση, η κόντρα παραμένει μια ενδοοικογενειακή υπόθεση, καθώς απέναντι στο Golf GTI στέκεται το Leon. Όπως συμβαίνει πλέον στα μοντέλα της Seat με άποψη, έτσι και αυτή η υβριδική εκδοχή φοράει τα σήματα της Cupra, που αποτελεί τη σπορ έκφραση, ως ανεξάρτητος κατασκευαστής.
*Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος Μαΐου. Οι 4ΤΡΟΧΟΙ κυκλοφορούν κάθε μήνα με την «Καθημερινή της Κυριακής».
*Διαβάστε περισσότερα για την έκβαση της συγκεκριμένης αναμέτρησης στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.
Εκτάκτως σήμερα με την «Καθημερινή της Κυριακής»