Σε συνεργασία με το ΑΠΘ συγκρίνουμε την κατανάλωση ενός plug-in SUV με αυτήν ενός αντίστοιχου ντίζελ, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

Σε συνεργασία με το ΑΠΘ συγκρίνουμε την κατανάλωση ενός plug-in SUV με αυτήν ενός αντίστοιχου ντίζελ, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

45" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με την αυτοκινητοβιομηχανία να στρέφεται στη λύση των plug-in υβριδικών συστημάτων, ιδίως στην περίπτωση των μεγαλύτερων οχημάτων, εύλογα για τον μέσο καταναλωτή τίθεται το ερώτημα κατά πόσο η συγκεκριμένη τεχνολογία μπορεί να υποκαταστήσει τα πλεονεκτήματα σε κατανάλωση και χιλιομετρικό κόστος του κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος σταδιακά μπαίνει στο περιθώριο.

Το ερώτημα αποκτά ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον με δεδομένο τον προβληματισμό που προκαλούν οι εξαιρετικά χαμηλές επίσημες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 τις οποίες εμφανίζουν τα plug-in υβριδικά οχήματα. Τιμές που δε φαίνονται ρεαλιστικές, παρ’ ότι η γενική αίσθηση είναι ότι η έλευση του προτύπου WLTP περιόρισε σημαντικά τις διαφορές μεταξύ επίσημων και πραγματικών τιμών κατανάλωσης.

Προκειμένου να διαπιστώσουμε τι ισχύει στην πράξη μέσα από μια πιο επιστημονική διαδικασία, επιστρατεύσαμε τους συνεργάτες μας στο Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Θερμοδυναμικής (ΕΕΘ) του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ.

*Διαβάστε περισσότερα για τη σύγκριση κατανάλωσης Plugin hybrid vs Diesel, στο τεύχος Σεπτεμβρίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT