Το Fiesta ST ήταν ανέκαθεν το σημείο αναφοράς στην κατηγορία, ενώ το «δικό μας» αποτελεί μέρος περιορισμένης έκδοσης, ως ST3, σε χρώμα Azura blue, όπως του Focus RS. Η πλέον σημαντική διαφοροποίηση έχει να κάνει με τη νέα ρυθμιζόμενη coilover ανάρτηση, που μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 15 χλστ. εμπρός και κατά 10 πίσω. Σε συνδυασμό με άλλα καλούδια περιορισμένης παραγωγής, προκύπτει και η αυξημένη τιμή του, στο επίπεδο των 30.000 ευρώ!
Μένει λοιπόν να δούμε κατά πόσο αμφισβητείται η κυριαρχία του Fiesta ST στα σουπερμίνι GTi με άποψη από το νεοφερμένο Hyundai i20 N. Οι Κορεάτες έχουν δουλέψει τη σειρά «Ν» με αύρα WRC, παρεμβαίνοντας στο DNA τους, όπως έχουν κάνει και οι Ιάπωνες με τη σειρά GR.
Τυπικά, δεν προκύπτει σύγκριση του GR Yaris που επιστρατεύσαμε για την περίπτωση, με τα πιο συμβατικά σε τεχνικά χαρακτηριστικά και πιο προσιτά σε τιμή Hyundai και Ford αυτής της «διαδρομής» μας. Όμως, από τη μία το Ράλλυ Ακρόπολις και από την άλλη η άφιξη του Hyundai i20 N, και να ’μαστε στην πίστα, σε πλήρη σύνθεση. Με τους δύο προσθιοκίνητους άσους και τον πρωταθλητή, το Toyota GR Yaris, που δεν κρύβει την υπεροχή του, προκαλώντας ακόμα και σταθμευμένο. Κοινός παρονομαστής, που επιτρέπει τη συμμετοχή του στη διαδρομή μας, οι διαστάσεις του και το στυλ του αμαξώματος, όπως και το ύφος του, που αφορά την οδηγική ευχαρίστηση.
*Διαβάστε περισσότερα για την αντιπαράθεση του Hyundai i20 N με τα Ford Fiesta SΤ και Toyota GR Yaris, στο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.