Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 308, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 308, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

1' 38" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με 7 εκατομμύρια πωλήσεις έως σήμερα για το Peugeot 308, οι Γάλλοι δεν έκρυψαν ποτέ τους μεγαλεπήβολους στόχους τους. Έτσι, στην τρίτη γενιά του μοντέλου, φιλοδοξούν να το τοποθετήσουν στην κορυφή της κατηγορίας.

Από σχεδιαστική άποψη, το εμπρός μέρος προκαλεί αίσθηση με τη μεγάλη μάσκα, τους μακρόστενους προβολείς (φυσικά τεχνολογίας LED) και τους φωτιστικούς «χαυλιόδοντες», που εκτελούν και χρέη φλας. Η ουρά όμως δίνει ακόμα περισσότερο χαρακτήρα με τα φουσκώματα των θόλων και τη λεπτή πτύχωση στα φανάρια.

Αν το εξωτερικό απλώς σε προϊδεάζει, το εσωτερικό είναι εκείνο που δηλώνει ξεκάθαρα το πού θέλει να βρεθεί το νέο «308». Το ντιζάιν, το φινίρισμα και φυσικά η ποιότητα των υλικών δίνουν το στίγμα της κατασκευής, με φόντο την αναβαθμισμένη εκδοχή του i-Cockpit. Δε σταματά να διαπιστώνει κανείς πόση προσοχή έχει δοθεί σε λεπτομέρειες όπως είναι η αμφιθεατρική διαμόρφωση του διώροφου ταμπλό με τον κρυφό φωτισμό, οι εναλλαγές των υλικών και η ευφυέστατη διαμόρφωση της κεντρικής κονσόλας, με τη συνολική χωρητικότητα των διάφορων θηκών να φτάνει τα 34 λίτρα.

Εργονομικά προβλήματα δεν υπάρχουν, αλλά κάποια στοιχεία χρειάζονται εξοικείωση. Η άποψη της Peugeot για τη θέση οδήγησης είναι γνωστή, και το νέο «308» δεν αποτελεί εξαίρεση, όπου πάντως το κάθισμα στηρίζει πολύ σωστά το σώμα.

Κάτω από το καπό, μπορεί τον πρώτο λόγο να έχουν οι γνωστοί θερμικοί κινητήρες βενζίνης (110 και 130 ίππων) και πετρελαίου (130 ίππων), με τις δυνατότερες παραλλαγές να συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, το νέο «308» όμως κλείνει για τα καλά το μάτι στην εποχή του ηλεκτρισμού. Μέχρι το καλοκαίρι της επόμενης χρονιάς, οπότε και θα είναι διαθέσιμη η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, το νέο «308» ξεκινάει την καριέρα του με δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις 180 και 225 ίππων.

Σε αυτή την πρώτη δοκιμή είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια γεύση τόσο από την υβριδική έκδοση των 180 ίππων όσο και από τη χειροκίνητη βενζινοκίνητη έκδοση των 130 ίππων.

*Διαβάστε περισσότερα από τη δοκιμή του νέου Peugeot 308 στο τεύχος Φεβρουαρίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT