Οδηγούμε τη Mustang Mach-E GT και το Focus RS στην Ανάβαση της Ριτσώνας, εκτάκτως αυτό το Σάββατο 5/3 με την «Καθημερινή» της Κυριακής

Οδηγούμε τη Mustang Mach-E GT και το Focus RS στην Ανάβαση της Ριτσώνας, εκτάκτως αυτό το Σάββατο 5/3 με την «Καθημερινή» της Κυριακής

1' 14" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η κορυφαία έκδοση της ηλεκτρικής Ford Mustang Mach-E, που φέρει το χαρακτηρισμό «GT», συναντά ένα καθαρόαιμο της παλιάς σχολής, το Ford Focus RS. Κοινό παρονομαστή αποτελούν τα οικογενειακού χαρακτήρα 5θυρα αμαξώματα, οι εκρηκτικές τους επιδόσεις, αλλά και η διαδρομή που τα απολαύσαμε, η εμβληματική Ανάβαση της Ριτσώνας.

Στη Mustang Mach-E GT διατηρείται η διάταξη δύο ηλεκτροκινητήρων των εκδόσεων AWD extended range, εντούτοις οι μονάδες κίνησης, στη συγκεκριμένη έκδοση, αποδίδουν συνδυαστικά 487 ίππους, ενώ ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι και η ροπή, που φτάνει στα 860 Nm.

Από την άλλη, ο κινητήρας του Focus RS είναι ο EcoBoost των 2,3 λίτρων της «μικρής» Ford Mustang εκείνης της εποχής. Στην περίπτωση του RS, η ισχύς έχει σκαρφαλώσει στους 350 ίππους, ενώ η ροπή αγγίζει τα 440 Nm από τις 2.000 έως τις 4.500 σ.α.λ., φτάνοντας μάλιστα τα 470 Nm για 15 δλ. μέσω overboost κατά τη διάρκεια της μέγιστης επιτάχυνσης.

Για τους μη γνώστες, η Ριτσώνα είναι διαδρομή με αγωνιστική φήμη. Θέλεις να την κατακτήσεις, θέλεις να είσαι κυρίαρχος σε αυτό το ανέβασμα, αφήνοντας πίσω σου τη Χαλκίδα. Δε σου χαρίζεται αυτός ο δρόμος αν τον υποτιμήσεις και, το κυριότερο, η Ριτσώνα οδηγώντας σε αγώνα σε παρασύρει στο δικό της κρεσέντο, οπότε απαιτείται προσοχή σε καλά κρυμμένες λεπτομέρειες, ώστε να φύγεις από εκεί νικητής.

Πολλοί, μάλιστα, αγνοούν ότι ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι το κατέβασμα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την αντοχή των φρένων.

*Διαβάστε περισσότερα για την αντιπαράθεση της Mustang Mach-E GT με το Focus RS στο τεύχος Μαρτίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT