Οδηγούμε το DS 9 απέναντι σε μια εξίσου αντιπροσωπευτική γαλλική ναυαρχίδα από το παρελθόν, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

Οδηγούμε το DS 9 απέναντι σε μια εξίσου αντιπροσωπευτική γαλλική ναυαρχίδα από το παρελθόν, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

1' 21" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Πέρασαν κιόλας δεκατρία χρόνια από τότε που γεννήθηκε η πολυτελής σειρά DS μέσα στην γκάμα της Citroen, η οποία μέσα στα επόμενα χρόνια εμπλουτίστηκε, για να αυτονομηθεί στη συνέχεια ως ξεχωριστή μάρκα· το 2012 στην Ασία, και τρία χρόνια αργότερα στις υπόλοιπες αγορές.

Η γκάμα της απαρτίζεται αυτήν τη στιγμή από τέσσερα μοντέλα, τρία SUV που καλύπτουν τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες και ένα σεντάν, το DS 9, το οποίο αποτελεί και τη ναυαρχίδα της εταιρείας. Το DS 9 ενσωματώνει τη σχεδιαστική γλώσσα της φίρμας σε ένα σεντάν αμάξωμα, με την εντυπωσιακή μάσκα που κλέβει την παράσταση να ακολουθεί και εδώ το γνώριμο από τα άλλα μοντέλα μοτίβο του τρισδιάστατου διαμαντιού.

Το μοντέλο της δοκιμής μας, E-Tense 225, κι αυτό εξηλεκτρισμένο, φορούσε το πρώτο σύνολο, με συνολική απόδοση 225 ίππων, με το οποίο εφοδιάστηκε η γκάμα του DS 9. Αυτή στη συνέχεια εμπλουτίστηκε με δύο ακόμα plug-in υβριδικές εκδόσεις (με 250 και 360) και μία συμβατική με 225 ίππους – όλες προσθιοκίνητες πλην της ισχυρότερης, που διαθέτει κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Στο παρελθόν, με αφορμή τη δοκιμή του DS 3 Crossback, είχαμε πραγματοποιήσει μια σύνδεση με την κληρονομιά της εταιρείας, τοποθετώντας τότε δίπλα στο νέο μοντέλο την αντίστοιχων διαστάσεων Citroen GS. Αυτήν τη φορά, με το DS 9 μπήκαμε στον πειρασμό να επαναλάβουμε μια ανάλογη παραβολή, όχι όμως με το προφανές, δηλαδή την κλασική DS – τον γνωστό «Βάτραχο», αλλά με ένα πιο δυσεύρετο μοντέλο, τη CX, το αυτοκίνητο που εξέλιξε η γαλλική εταιρεία πριν από πενήντα χρόνια και αντιπροσώπευε τότε το όραμά της για την επόμενη μέρα.

*Διαβάστε περισσότερα για τις δύο avant-garde γαλλικές ναυαρχίδες στο τεύχος Σεπτεμβρίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT