Χιλιαδού – Κατάκολο – Κάννες – Στο περιοδικό «Κ» αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

Χιλιαδού – Κατάκολο – Κάννες – Στο περιοδικό «Κ» αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

2' 25" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Λίγο πριν αποχαιρετήσει την Ελλάδα, όπου γυρίστηκε το Τρίγωνο της θλίψης του Ρούμπεν Έστλουντ, που έμελλε να κερδίσει τον Χρυσό Φοίνικα στις Κάννες, ο 26χρονος πρωταγωνιστής-αποκάλυψη Χάρις Ντίκινσον πόζαρε στον φακό της Σίνα Έστλουντ, συζύγου του σκηνοθέτη, για μια ανατρεπτική φωτογράφιση στη Χιλιαδού και στο Κατάκολο. Δείτε αποκλειστικά τις εικόνες και διαβάστε τι μας είπε ένας ανερχόμενος σταρ, που δείχνει να πατά γερά στα πόδια του.

Ένα cover story αφιερωμένο στη μνήμη της ταλαντούχου Νοτιοαφρικανής ηθοποιού-μοντέλου Σάρλμπι Ντιν, συμπρωταγωνίστριας του Ντίκινσον στην ταινία, που έφυγε αιφνιδίως από τη ζωή την περασμένη Δευτέρα, σε ηλικία μόλις 32 ετών.

Γεννημένος στο Λεϊτονστόουν του ανατολικού Λονδίνου, μεγάλωσε σε μια οικογένεια που δεν μπορούσε να στηρίξει οικονομικά το όνειρό του να γίνει ηθοποιός. Αναγκάστηκε να κάνει δουλειές που δεν ήθελε, όπως αυτή του οδοκαθαριστή, προκειμένου να χρηματοδοτήσει τις σπουδές του στο θέατρο και στον κινηματογράφο. Μάλιστα, για ένα διάστημα τις εγκατέλειψε για να γίνει πεζοναύτης, νιώθοντας απογοητευμένος και ανένταχτος στο σύστημα της βιομηχανίας στην οποία προσδοκούσε να εισέλθει. Ένας επίμονος καθηγητής υποκριτικής τον έκανε να αλλάξει γνώμη και έτσι επέστρεψε στις σπουδές του.

H πρόταση για να πρωταγωνιστήσει στο Beach Rats της Ελίζα Χίτμαν το 2016 τον έβαλε δυναμικά στο παιχνίδι, χαρίζοντάς του μάλιστα μια υποψηφιότητα στα Spirit Awards. Ακολούθησε, μεταξύ άλλων, μια σημαντική συνεργασία με την Αντζελίνα Τζολί στο σίκουελ του Maleficent, μια υποψηφιότητα για Bafta Ανερχόμενου Ηθοποιού για τον ρόλο του στο The King’s Man και ένας πρωταγωνιστικός ρόλος στην ταινία Εκεί που τραγουδάνε οι καραβίδες, που είναι βασισμένη στο ομότιτλο εκδοτικό φαινόμενο της Ντέλια Όουενς που σκηνοθέτησε η Ολίβια Νιούμαν και η οποία προβάλλεται αυτές τις μέρες στις ελληνικές αίθουσες. Η στιγμή, βέβαια, την οποία και ο ίδιος χαρακτηρίζει «καθοριστική» για την καριέρα του είναι το Τρίγωνο της θλίψης, η γυρισμένη κατά το ήμισυ στην Ελλάδα αντικαπιταλιστική σάτιρα του ιδιοφυούς Σουηδού σκηνοθέτη Ρούμπεν Έστλουντ που κατάφερε με το βιτριολικό της χιούμορ να κερδίσει τον Χρυσό Φοίνικα στο φετινό Φεστιβάλ των Καννών. Ο 26χρονος καλλιτέχνης λέει στην αποκλειστική του συνέντευξη στο «Κ» πως «πρέπει να είσαι αφελής για να αφήσεις τον εαυτό σου να παρασυρθεί από μια επιτυχία και να εφησυχάσεις με την ιδέα πως από εδώ και στο εξής ο δρόμος θα είναι στρωμένος με ροδοπέταλα… Είναι απλώς μια δουλειά». Σημειώνει ότι το μόνο που επιθυμεί «είναι να καταφέρνω κάπως να αποσπώ την προσοχή των ανθρώπων από τον θόρυβο της καθημερινότητας και να τους κάνω να σκέφτονται κάποια πράγματα για τη ζωή τους. Θα ήθελα απλώς να κάνω καλά τη δουλειά μου και να είμαι ένας καλός συνεργάτης». Και αναπολεί τις μέρες που πέρασε στην Ελλάδα, στη Χιλιαδού και το Κατάκολο, όπου γυρίστηκε η ταινία: «Αυτό που θυμάμαι χαρακτηριστικά και με είχε εντυπωσιάσει είναι ότι, όπου και να γύριζα το βλέμμα μου, έπεφτα πάνω σε μια απερίγραπτη ομορφιά», λέει. «Ήταν ευλογία να δουλεύεις σε αυτό το μέρος».

Διαβάστε περισσότερα στο νέο τεύχος του «Κ» που κυκλοφορεί την Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου μαζί με την «Καθημερινή της Κυριακής».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT