Οδηγούμε στη Δανία το νέο Range Rover, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

Οδηγούμε στη Δανία το νέο Range Rover, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

1' 45" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το νέο Range Rover είναι -συγχωρήστε μας τη λέξη- ψαρωτικό. Όχι λόγω τεχνικών προδιαγραφών ή εμφάνισης, αλλά γιατί συνολικά έχει μια δική του φιλοσοφία, και αυτό το καταλαβαίνει κανείς από την πρώτη στιγμή που θα περάσει πίσω από το τιμόνι του. Τα πάντα στο εσωτερικό του βρετανικού status symbol είναι μοναδικά: η ψηλά τοποθετημένη αρχοντική θέση οδήγησης, που πιθανότατα δε φτιάχτηκε για βασιλικό σoφέρ, αλλά για τον ίδιο τον βασιλιά. Τα χειριστήρια, που ακόμα και σε αυτό το αμάξωμα με τα δύο μέτρα πλάτος είναι απόλυτα εργονομικά τοποθετημένα. Η ορατότητα που απολαμβάνουν οι επιβάτες σε όποιο από τα τέσσερα, πέντε ή επτά -ανάλογα με την έκδοση μεταξονίου- καθίσματα κι αν βρεθούν. Τα υλικά, που ενδεχομένως να μην είναι τα ποιοτικότερα στον κόσμο, είναι όμως διαλεγμένα και τοποθετημένα έτσι ώστε να συνθέτουν ένα υψηλής αισθητικής και απαράμιλλης άνεσης σαλόνι· ή χώρο εργασίας, αν μιλάμε για τον οδηγό, ο οποίος, εξαιρώντας το σκαρφάλωμα ώστε να καθίσει πίσω από τιμόνι (παρ’ ότι η αερανάρτηση «κατεβαίνει» για να διευκολύνει την πρόσβαση και οι ασήκωτες πόρτες ασφαλίζουν στη θέση τους με soft close σύστημα), δε θα συναντήσει καμία άλλη δυσκολία για να ελέγξει το πεντάμετρο τέρας.

Οδηγήσαμε στη Δανία το Range αυτών των σελίδων, στο πλαίσιο αξιολόγησης των υποψήφιων μοντέλων για τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» 2023. Είναι τέτοια η αύρα και αυτής, της πέμπτης γενιάς στα πενήντα χρόνια ιστορίας του μοντέλου, που όλα τα άλλα περνούν σε δεύτερη μοίρα. Το Range Rover είναι με βεβαιότητα το μοναδικό πολυτελές SUV υπεράνω κριτικής. «Μιλάει» στον παρατηρητή ή τον οδηγό του όπως μόνο μια Ferrari, μια Bentley ή ένα γνήσιο supercar. Η διαφορά του από τα προηγούμενα είναι ότι η ομορφιά του μπορεί, όπως και σε εκείνα, να βρίσκεται στη λεπτομέρεια, όμως η λεπτομέρεια εδώ αφορά την απλότητα. Είναι τόσο απλές στην πραγματικότητα οι εξωτερικές γραμμές του, που είναι απορίας άξιο το πώς μπορεί να δείχνει τόσο ισορροπημένα μοντέρνο και κλασικό. Από την άλλη, ο όγκος του δεν κρύβεται, όμως σε αυτή την κατηγορία το μέγεθος μετράει.  

*Διαβάστε περισσότερα για τις πρώτες μας εντυπώσεις από το νέο Range Rover στο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT