Η πρώτη σκέψη που κάνει κανείς απέναντι σε καθετί μη συμβατικό είναι πως ήρθε για να ξεχωρίσει. Αυτό ισχύει στο ακέραιο και για το Peugeot 408, με το οποίο οι Γάλλοι κατά έναν τρόπο φαίνεται να ρίχνουν το γάντι στα SUV. Δεν κλείνουν όμως και την πόρτα στην κατηγορία, αφού εκεί εξακολουθούν να «δρουν», κυρίως με τα «3008» και «2008», και εκεί κρυφοκοιτάζει -κατά το ήμισυ έστω- και το νέο τους μοντέλο.
Στην πραγματικότητα, κάτω από αυτό το fastback και ταυτόχρονα υπερυψωμένο από το έδαφος αμάξωμα, κρύβεται ένα σύνολο που διακρίνεται για τους χώρους, την άνεση, τα ποιοτικά χαρακτηριστικά, αλλά και για μια πληρότητα αναφορικά με την γκάμα του, που από πλευράς εξηλεκτρισμού, μέχρι την έλευση της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης, διαθέτει δύο plug-in σύνολα, με 180 και 225 ίππους, τα οποία κατά κύριο λόγο στοχεύουν στην αγορά leasing. Απέναντι στην ισχυρότερη plug-in έκδοσή του, τοποθετούμε αντίστοιχες -μηχανολογικά- προτάσεις άλλων αναγνωρισμένων σχημάτων, που αρχικά ίσως δείχνουν παράταιρα, ωστόσο τελικά δεν απέχουν πολύ από τη λογική του «408» και επίσης αποτελούν καταξιωμένες ή και νέες δυναμικές προτάσεις στην αγορά μακροχρόνιας μίσθωσης.
*Διαβάστε περισσότερα για τα τέσσερα plug–in υβριδικά στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.