Ένας συντάκτης του «Κ» που γεννήθηκε, μεγάλωσε και συνεχίζει να ζει στο Παγκράτι βγήκε για μια κυριακάτικη βόλτα στη γειτονιά του με σκοπό να εντοπίσει «επί τόπου» όσα συνέβηκαν μετά (και λίγο πριν) από την «απόβαση» τριών μεγάλων πολιτιστικών οργανισμών, που συνέβαλαν στο να τυλιχτεί η συνοικία με την αχλή του περίφημου hype της. Του Μουσείου Γουλανδρή, που άνοιξε τις πύλες του πριν από τέσσερα χρόνια, της ανακαινισμένης Εθνικής Πινακοθήκης – Μουσείου Αλέξανδρου Σούτσου, της οποίας τα νέα «θυρανοίξια» έγιναν το 2021 και του Ωδείου Αθηνών, που έκανε τη δική του επανεκκίνηση έναν χρόνο μετά και απελευθέρωσε καλλιτεχνικές δυναμικές οι οποίες υπερβαίνουν τον εκπαιδευτικό του ρόλο.
Τι υπάρχει εντός αυτού του «τριγώνου του πολιτισμού»; Τι συμβαίνει στα νέα στέκια; Πώς αλλάζει η φυσιογνωμία της παλιάς αστικής γειτονιάς; Πώς μεταφράζεται όλη αυτή η κίνηση στις τιμές των ενοικίων; Και, τελικά, παραμένει κουλ το Παγκράτι ή μήπως έγινε η Ντίσνεϊλαντ της αθηναϊκής αστικής ζωής;
Διαβάστε περισσότερα στο νέο τεύχος του «Κ» που κυκλοφορεί την Κυριακή 25 Ιουνίου με την «Καθημερινή».