Συγκρίνουμε το ηλεκτρικό Skoda Enyaq Coupe RS iV με το βενζινοκίνητο Kodiaq RS, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

Συγκρίνουμε το ηλεκτρικό Skoda Enyaq Coupe RS iV με το βενζινοκίνητο Kodiaq RS, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

συγκρίνουμε-το-ηλεκτρικό-skoda-enyaq-coupe-rs-iv-με-το-βε-562498192

Θερμικό εναντίον ηλεκτρικού. Σε αυτή την άτυπη σύγκριση ανάμεσα σε δύο προτάσεις του ίδιου κατασκευαστή, τα κοινά σημεία αλλά και οι ουσιαστικές διαφορές τους εντοπίζονται μέσα από μια αναμέτρηση στην πίστα. Ασχέτως της τεχνολογίας που φέρει καθεμία από τις δύο υπερυψωμένες κατασκευές της Skoda, το εύλογο ερώτημα που τίθεται έχει να κάνει με το πόσο «RS» είναι στην πραγματικότητα τόσο το αμιγώς ηλεκτρικό Enyaq Coupe RS iV όσο και το θερμικό Kodiaq RS. Βρεθήκαμε, λοιπόν, ύστερα από καιρό στην πίστα των Μεγάρων προκειμένου να διαπιστώσουμε τις πραγματικές τους δυνατότητες, σε ένα χώρο που εξασφαλίζει το ασφαλές της διαδικασίας.

Το Kodiaq RS, στην ανανεωμένη του πλέον εκδοχή με την εντυπωσιακή μάσκα, είναι ένα 7θέσιο 4κίνητο SUV, για την κίνηση του οποίου φροντίζει ένας 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας με μέγιστη ισχύ 245 ίππους. Απέναντί του τοποθετήσαμε τη σύγχρονη εκδοχή του, το αποκλειστικά ηλεκτρικό SUV της Skoda, το γνωστό Enyaq, εν προκειμένω στην κουπέ του εκδοχή, που τονίζει και τον σπορτίφ χαρακτήρα του. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες του Enyaq (ένας σε κάθε άξονα) εξασφαλίζουν χαρακτηριστικά τετρακίνησης, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 299 ίππους. Παρά τη μεγαλύτερη απόδοση του ηλεκτρικού μοντέλου αλλά και την αυξημένη ροπή του (460 Nm, έναντι 370 του Kodiaq), ας μη μας διαφεύγει πως το Enyaq RS ζυγίζει 2.255 κιλά έναντι των (επίσης όχι αμελητέων) 1.827 κιλών του «συμβατικού» SUV.

Εδώ, όμως, το ενδιαφέρον είναι, οδηγώντας στην πίστα τα Kodiaq και Enyaq με κωδικό «RS», πώς ανταποκρίνονται στην πίεση, αν επαληθεύονται τα χαρακτηριστικά τους και αν τελικά προκύπτει συμπέρασμα.

*Διαβάστε περισσότερα για τη σύγκριση ενός υψηλών επιδόσεων ηλεκτρικού SUV με τον βενζινοκίνητο αντίπαλό του, στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT