Δοκιμάζουμε το εκρηκτικό Audi RS 3, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

Δοκιμάζουμε το εκρηκτικό Audi RS 3, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

1' 3" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η ιστορία επαναλαμβάνεται με την Audi να κερδίζει και πάλι την καρδιά του petrolhead. Εν προκειμένω έχουμε να κάνουμε με το νέο RS 3, που προσφέρεται σε αμάξωμα χάτσμπακ ή περίπου σεντάν, όπως το αυτοκίνητο της δοκιμής μας. Το ζήσαμε δύο καυτές μέρες στους δρόμους της Αττικής, σε οδόστρωμα με γλιστερή ελληνική αλλά και καλή άσφαλτο, με ποικιλία σε κλίσεις και στροφές. Έχει τη μαγεία του ο ελληνικός δρόμος, αρκεί να έχουν καλυφθεί οι λακκούβες, οπότε για την απόλαυση στο σωστό περιβάλλον αυτό που χρειάζεται είναι περιορισμένη κίνηση και η σωστή μηχανή.

Βασικό ζητούμενο στο νέο μοντέλο ήταν η εξέλιξη στο μηχανολογικό hardware της τετρακίνησης, για τη βελτίωση της ευελιξίας στα κλειστά κομμάτια. Έτσι, αντί για έναν πολύδισκο συμπλέκτη πριν από το πίσω διαφορικό, τοποθετήθηκαν δύο τέτοιοι πολύδισκοι συμπλέκτες, για την ακριβέστερη κατανομή της ροπής σε καθέναν από τους πίσω τροχούς. Στις αριστερές στροφές, λοιπόν, το RS Torque Splitter μεταφέρει τη ροπή στον δεξιό πίσω τροχό και στις δεξιές στον αριστερό πίσω τροχό. Το σύστημα συνεπώς αντισταθμίζει την υποστροφή και, επιπλέον, όπως αρκετοί ανταγωνιστές προέβαλαν στο παρελθόν το πολυδιαφημισμένο drift mode, έτσι και το RS 3 απέκτησε αυτό το αντίστοιχο πρόγραμμα, που η Audi αποκαλεί «RS Torque rear».

*Διαβάστε περισσότερα για το νέο Audi RS 3 στο τεύχος Αυγούστου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT