Οδηγούμε στη Γερμανία την Porsche 718 Spyder RS, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

Οδηγούμε στη Γερμανία την Porsche 718 Spyder RS, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

1' 53" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Οι εορτασμοί για τα 75 χρόνια της Porsche συνεχίζονται και, καθώς συμπίπτουν με τα τριάντα χρόνια από την πρεμιέρα (ως concept τότε) της οικογένειας των Boxster εκδόσεων, γιορτάζουμε αυτήν τη συγκυρία με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οδηγούμε την κορυφαία Boxster, αφού για πρώτη φορά στην ιστορία της χρησιμοποιεί το υψηλόστροφο ατμοσφαιρικό και αγωνιστικών προδιαγραφών μοτέρ της νέας 911 GT3. Ταυτόχρονα, αποτελεί την τελευταία «718» με θερμικό μοτέρ, αφού οι επόμενες της γκάμας θα είναι ηλεκτρικές. Έως τότε, λοιπόν, ας απολαύσουμε το -μαγικό- παρόν με το alter ego της αγαπημένης μας κεντρομήχανης Cayman, που την απολαμβάνουμε στα καλύτερά της, ως «ξεσκούφωτη» και RS.

Βρεθήκαμε και πάλι στην έδρα της θρυλικής εταιρείας, όπου μας περίμενε ο Spyder πειρασμός, από τον οποίο με δυσκολία μπορείς να πάρεις τη ματιά σου. Το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου είναι σχεδόν πανομοιότυπο με εκείνο της 718 Cayman GT4 RS. Αν και πρόκειται για RS μοντέλο, στο πίσω μέρος, αντί για την «παραδοσιακή» αεροτομή, η 718 Spyder RS διαθέτει μια εντυπωσιακή διάταξη τύπου ducktail, ενώ πάνω από τα κεφάλια των επιβατών συναντάμε ένα μαλακό πάνινο κάλυμμα μονής στρώσης. Ο σχεδιασμός του είναι εκπληκτικά συμπαγής, αποτελούμενος από δύο μέρη, τα οποία είναι αμφότερα πλήρως αφαιρούμενα και μπορούν να αποθηκευτούν μαζί ή μεμονωμένα στο όχημα, κάτω από το μεταλλικό πίσω κάλυμμα. Το πρώτο λειτουργεί ως αλεξήλιο και προσαρτάται στην κορυφή του παρμπρίζ, προστατεύοντας έτσι τον οδηγό και τον συνοδηγό από το έντονο ηλιακό φως, ενώ το δεύτερο «ξεδιπλώνεται» και ασφαλίζεται στο πίσω μέρος, παρέχοντας πλήρη προστασία.

Πάντως, η όλη διαδικασία για το «άνοιξε-κλείσε» είναι σχετικά πολύπλοκη και χρονοβόρα, και ιδανικά χρειάζεται δύο άτομα. Καθόλου τυχαίο, μάλιστα, δεν ήταν το γεγονός ότι μας έκαναν και πρακτική εκπαίδευση το πρωί πριν μας παραδώσουν τα κλειδιά του αυτοκινήτου. Σε κάθε περίπτωση, είναι πιο βολικό να αφαιρείς μόνο το μέρος που βρίσκεται πάνω από τα κεφάλια των επιβατών, το οποίο είναι αλήθεια ότι σε προστατεύει εντελώς από τη βροχή, όπως διαπιστώσαμε, αφού δεν μπαίνει νερό από τα ανοιχτά πίσω σημεία του. Το σημαντικό όμως είναι πως ολόκληρη η οροφή, συμπεριλαμβανομένων των μηχανικών μερών της, ζυγίζει μόλις 18,3 κιλά. Δηλαδή 7,6 κιλά λιγότερο από την αντίστοιχη διάταξη της 718 Spyder και 16,5 κιλά από εκείνη της 718 Boxster.

*Διαβάστε περισσότερα για την Porsche 718 Spyder RS στο τεύχος Σεπτεμβρίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT