Ολα τα νέα μοντέλα που παρουσιάστηκαν στην Εκθεση του Μονάχου, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

Ολα τα νέα μοντέλα που παρουσιάστηκαν στην Εκθεση του Μονάχου, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

1' 48" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η γερμανική έκθεση διοργανώθηκε για δεύτερη φορά στην πόλη του Μονάχου, σε καινούργιο φορμά, με έμφαση στον τομέα της κινητικότητας, υιοθετώντας μάλιστα μια νέα λογική αλληλεπίδρασης με το κοινό. Με μεγάλη περιέργεια, λοιπόν, αλλά και ανυπομονησία βρεθήκαμε στη βαυαρική πρωτεύουσα, η οποία από το 2021 πήρε τη σκυτάλη από την πόλη της Φρανκφούρτης για τη διοργάνωση της μεγάλης διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου επί γερμανικού εδάφους. Να θυμίσουμε πως το ενδιαφέρον επισκεπτών και κατασκευαστών για ανάλογες διοργανώσεις έφθινε χρόνο με τον χρόνο, και πάνω σε αυτή την εξέλιξη ενέσκηψε και η πανδημία.

Η μετεγκατάσταση της ΙΑΑ (Internationale Automobil-Ausstellung – Διεθνής Εκθεση Αυτοκινήτου) ήταν μια καλή αφορμή για τη ριζική αναθεώρηση της φιλοσοφίας της. Στη νέα της μορφή, ο εκθεσιακός χώρος είναι σημαντικά μικρότερος σε σχέση με το παρελθόν, γεγονός που τελικά κάνει πιο ξεκούραστη την περιήγηση σε αυτήν, αν και η τοποθεσία του εκθεσιακού κέντρου είναι αρκετά πιο μακριά από το κέντρο της πόλης. Τα περίπτερα είναι μικρά και… ταπεινά, χωρίς καμιά προσπάθεια εντυπωσιασμού, θα λέγαμε ακόμα πιο ασήμαντα από αυτά που συναντάμε σε τοπικές διοργανώσεις. Οι εκθέτες δεν εκπροσωπούν πλέον το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Σε καθένα από τα πέντε κτίρια της έκθεσης ήταν διάσπαρτες λιγοστές αυτοκινητοβιομηχανίες, κατά κύριο λόγο από τη Γερμανία αλλά και την Κίνα, μαζί με προμηθευτές, εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο της κινητικότητας και start-up σχήματα, ένα ετερόκλητο σύνολο που λες και απευθυνόταν περισσότερο σε όσους διατηρούν κάποια επαγγελματική σχέση με την αυτοκινητοβιομηχανία.

Για το ευρύ κοινό, η παράλληλη διοργάνωση, ΙΑΑ Open Space, φιλοξενούσε πιο εντυπωσιακά περίπτερα των εκθετών στο ιστορικό κέντρο της πόλης, στους ανοιχτούς χώρους και στις διάσημες πλατείες της, όπως είναι οι Marienplatz, Odeonplatz κ.τ.λ., με ελεύθερη είσοδο για τους επισκέπτες. Εν προκειμένω, η παρουσίαση των αυτοκινήτων συνδυαζόταν με ένα πλήθος πολιτιστικών διοργανώσεων, προκειμένου να προσελκυστεί το ενδιαφέρον του κοινού και να εξασφαλιστεί μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία για τους παρευρισκόμενους. Πείτε το και πανηγύρι αν θέλετε… Μένει η αυτοκινητοβιομηχανία να εκτιμήσει αν όλη αυτή η μετάλλαξη των παραδοσιακών εκθέσεων εξυπηρετεί καλύτερα τους σκοπούς της σε σχέση με τη μορφή που είχαν μέχρι τώρα, και για ένα διάστημα μεγαλύτερο από εκατό χρόνια…

*Διαβάστε περισσότερα για την Εκθεση του Μονάχου στο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT