Στους «4 Τροχούς» Νοεμβρίου, τα σύγχρονα εξηλεκτρισμένα μοντέλα συναντούν ένα καθαρόαιμο αυτοκίνητο επιδόσεων – Αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

Στους «4 Τροχούς» Νοεμβρίου, τα σύγχρονα εξηλεκτρισμένα μοντέλα συναντούν ένα καθαρόαιμο αυτοκίνητο επιδόσεων – Αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

1' 43" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στους 4Τροχούς Νοεμβρίου μια συναρπαστική εμπειρία στην πίστα των Σερρών. Μπορεί τα καθαρόαιμα σπορ αυτοκίνητα να μπαίνουν σταδιακά στο περιθώριο, αυτό όμως δε σημαίνει ότι το κοινό αδιαφορεί για τις συγκινήσεις που μπορούν να τους προσφέρουν. Για αυτό και υπάρχουν κατασκευαστές που συνεχίζουν να επενδύουν στη συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων. Έτσι, στο πλαίσιο μιας εκδήλωσης που διοργανώθηκε από την BMW στη Β. Ελλάδα, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε μοναδικά μοντέλα «Μ» στην πίστα και σε όμορφες επαρχιακές διαδρομές. Αναμφισβήτητη πρωταγωνίστρια της όλης εκδήλωσης ήταν η νέα Μ2, η τελευταία μη εξηλεκτρισμένη δημιουργία του M Division, το οποίο γιόρτασε τα 50ά του γενέθλια τη χρονιά που μας πέρασε.

Στον αντίποδα της εκρηκτικής BMW M2 και καθώς οι μεγαλουπόλεις αναζητούν ένα βιώσιμο μοντέλο στον τομέα των Μεταφορών, η ηλεκτροκίνηση θα ενθαρρύνεται ολοένα και περισσότερο. Ειδικά για τις μικρότερες αποστάσεις, η μικροκινητικότητα θα υποκαταστήσει σε μεγάλο βαθμό το παραδοσιακό τετράτροχο, με ατού πολλές φορές την πρόσβαση σε περιοχές των πόλεων απαγορευμένες για την υπόλοιπη κυκλοφορία. Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, που τα τελευταία χρόνια τα microcars κερδίζουν έδαφος.

Κινούμαστε, λοιπόν, στο κέντρο της Αθήνας με το Microlino, το οποίο αποτελεί ένα από τα πλέον ολοκληρωμένα οχήματα της συγκεκριμένης κατηγορίας, και προσπαθούμε να αντιληφθούμε πώς διαμορφώνεται η καθημερινότητα πίσω από το τιμόνι ενός microcar.

Μία ακόμα τάση της εποχής είναι αυτή που έχει να κάνει με την καθιέρωση των SUV σε όλες τις κατηγορίες. Η Toyota προσπάθησε να συνδυάσει τη μονολιθική τυπολογία ενός κλασικού οχήματος SUV με αυτήν ενός κουπέ. Το αποτέλεσμα αποτυπώθηκε σε ένα εντυπωσιακό μικρομεσαίο μοντέλο, το C-HR. Το 2016, οπότε και παρουσιάστηκε, προκάλεσε τεράστια αίσθηση, καθώς για πρώτη φορά αυτοκίνητο της ιαπωνικής φίρμας ήταν τόσο… προκλητικά μοντέρνο. Παρ’ ότι το C-HR επ’ ουδενί δε δείχνει σήμερα τα χρόνια του, ήρθε το πλήρωμα του χρόνου ώστε να δώσει τη θέση του στο μοντέλο της επόμενης γενιάς. Στο τεύχος Νοεμβρίου των 4Τροχών διαβάστε τις οδηγικές μας εντυπώσεις από το νέο Toyota C-HR, το οποίο είναι ό,τι πιο φουτουριστικό έχει περάσει το κατώφλι του εργοστασίου ιαπωνικού εργοστασίου.

Οι «4 Τροχοί» Νοεμβρίου κυκλοφορούν την Κυριακή 5 Νοεμβρίου με την «Καθημερινή».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT