Δοκιμάζουμε το νέο Toyota Prius αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

Δοκιμάζουμε το νέο Toyota Prius αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

1' 9" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Πριν από 25 χρόνια το Prius ξεκίνησε να χτίζει την ιδέα του υβριδισμού. Σε μια εποχή όπου τον πρώτο λόγο είχαν οι επιδόσεις και η δύναμη, ο sui generis Ιάπωνας εστίαζε στην οικονομία, τη χαμηλή κατανάλωση και τη μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων. Σιγά σιγά κατάφερε να βρει την απαραίτητη ανταπόκριση και ταυτίστηκε με έναν οικολογικό χαρακτήρα, έχοντας επιτρέψει στην Toyota να φτάσει σήμερα σε πάνω από 22 εκατ. πωλήσεις εξηλεκτρισμένων οχημάτων, εκ των οποίων περίπου το ένα τέταρτο οφείλονται στο Prius.

Σήμερα, όμως, το Prius δεν είναι το μοναδικό υβριδικό όχημα, όπως συνέβαινε παλιότερα, αλλά ένας πολύ σημαντικός κρίκος στη στρατηγική αλυσίδα εναλλακτικών καυσίμων της Toyota, με οχήματα υδρογόνου, ενεργειακών κυψελών, αμιγώς ηλεκτρικά και, φυσικά, υβριδικά. Καθένας από αυτούς τους τομείς έχει τον δικό του «πρεσβευτή» (βλέπε για παράδειγμα Mirai και ΒΖ4Χ), και η Toyota θέλει να αναθέσει τον αντίστοιχο ρόλο για τα υβριδικά της στο νέο Prius. Για να γίνει αυτό, όμως, θα έπρεπε πρώτα να αλλάξει φιλοσοφία, προκειμένου να προσαρμοστεί στη σημερινή εμπορική πραγματικότητα. Από τη στιγμή, λοιπόν, που η Corolla, αλλά και το επερχόμενο C-HR, καλύπτουν τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού στο φάσμα των 25.000-40.000 ευρώ, το Prius θα έπρεπε να μετακινηθεί σε μια υψηλότερη και διαφορετική θέση. Το αποτέλεσμα είναι μεν ένα αυξημένο κόστος, αλλά και ένας χαρακτήρας με περισσότερα σπορτίφ στοιχεία.

*Διαβάστε περισσότερα για το νέο Toyota Prius στο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT