Οδηγούμε το ηλεκτρικό Hyundai Ioniq 6 αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

Οδηγούμε το ηλεκτρικό Hyundai Ioniq 6 αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

1' 4" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το Ioniq 6 κουβαλά πάνω του ένα αντισυμβατικό σχεδιαστικό DNA, που έχει τον τρόπο να κλέβει τις ματιές όλων, χωρίς όμως να ξενίζει ή να προκαλεί. Όντας αρκούντως τολμηρό και εξαιρετικά σμιλευμένο από όποια πλευρά και αν το αντικρίσεις, εκ του αποτελέσματος δικαίως χαρακτηρίζεται από τους δημιουργούς του ως «Electrified Streamliner», προτάσσοντας έναν κορυφαίο αεροδυναμικό συντελεστή Cd=0,219. Σίγουρα αυτό είναι ένα επίτευγμα που δεν προέκυψε τυχαία, αλλά ως απόρροια συγκεκριμένων και απόλυτα στοχευμένων επιλογών της ομάδας σχεδιασμού, όπως είναι, για παράδειγμα, το σχήμα τύπου σταγόνας ολόκληρου του αμαξώματος.

Καθοριστικός εδώ είναι και ο ρόλος μιας πλειάδας «ψαγμένων» λεπτομερειών και λύσεων στο κυρίως σώμα του αυτοκινήτου, οι οποίες ενσωματώθηκαν από την αρχή σε αυτό ύστερα από ατέλειωτες ώρες προσομοιώσεων και δοκιμών στην αεροδυναμική σήραγγα· όπως είναι το χαμηλό ρύγχος, οι κοντοί εμπρός πρόβολοι, η διπλή, τύπου ducktail αεροτομή στην ουρά, που θυμίζει κάτι από Porsche 911, οι «κουρτίνες» στους εμπρός τροχούς για τον περιορισμό του διάκενου ανάμεσα στα ελαστικά και τα εμπρός φτερά, οι ενεργές εισαγωγές στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, οι διαχύτες αέρα και οι διαχωριστικές παγίδες και στις δύο πλευρές του πίσω προφυλακτήρα, καθώς και οι αναδυόμενες χειρολαβές των θυρών, που αποτελούν προνόμιο των πλουσιότερων από πλευράς εξοπλισμού εκδόσεων.

*Διαβάστε περισσότερα για το Hyundai Ioniq 6 στο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT