Με τη νέα ΒΜW M2 και την Porsche 718 GT4 RS στον Χολομώντα, αυτή την Κυριακή 4/2 με την «Καθημερινή»

Με τη νέα ΒΜW M2 και την Porsche 718 GT4 RS στον Χολομώντα, αυτή την Κυριακή 4/2 με την «Καθημερινή»

1' 37" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Συνάντηση κορυφής με σημαντική αφορμή, και είναι η νέα BMW Μ2 ο σοβαρός λόγος ώστε να ταξιδέψουμε στη Μακεδονία, η οποία παραμένει μαγική αν γνωρίζεις τη διαδρομή που θα επιλέξεις για να απολαύσεις την οδήγηση. Εν προκειμένω επιλέξαμε τον Χολομώντα, το δρόμο αυτόν που ξεκινάει από την Αρναία και φτάνει μέχρι το Παλαιόκαστρο. Διαπιστώνεις αμέσως πως γίνεται δουλειά από την Περιφέρεια διατηρώντας τον σε καλή κατάσταση, καθώς συγκεντρώνει το ενδιαφέρον Ελλήνων και ξένων επισκεπτών. Όσοι άλλωστε χρησιμοποιούν αυτήν τη διαδρομή με το στροφιλίκι, το γνωρίζουν.

Τέτοια εποχή θέλεις δυνατό άλλοθι για το «Αθήνα-Θεσσαλονίκη/Χαλκιδική-Aθήνα», και μάλιστα αυθημερόν. Καταστροφικός ο υπολογισμός σε καύσιμα και διόδια, αλλά χαλάλι, όπως αποδείχθηκε. Πόσω μάλλον, με δεδομένο ότι μας δόθηκε η ευκαιρία να αντιπαρατάξουμε απέναντι στη νέα BMW M2 μια Porsche Cayman 718 GT4 RS.

Σε ό,τι αφορά τη σύγχρονη εκδοχή της BMW M2, η μεγάλη αλλαγή σε αυτή την τελευταία γενιά της έχει να κάνει με το γεγονός ότι στην ουσία πρόκειται για μια Μ4 όπου έχουν μειωθεί το συνολικό μήκος κατά 214 χλστ., και το μεταξόνιο κατά 110 χλστ. Αυτό έγινε καθώς η Μ2 είναι χτισμένη στην πλατφόρμα Cluster Architecture της εταιρείας, όπου κάτω από το καπό βρίσκεται ο 3λιτρος biturbo 6κύλινδρος των 460 ίππων, με τη ροπή των 550 Nm να περνάει στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων, ενώ προαιρετικά χρεώνεται το χειροκίνητο των 6 σχέσεων! Στον βασικό εξοπλισμό ανήκει το ενεργό μπλοκέ διαφορικό τύπου Active M Differential με ποσοστό εμπλοκής έως και 100%, εφόσον κριθεί αναγκαίο.

Από εκεί και πέρα, το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης M Traction Control είναι στάνταρντ, προσφέροντας στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε δέκα διαφορετικά στάδια υποβοήθησης πρόσφυσης, όπου το πρώτο στάδιο αφορά πλήρη απενεργοποίηση και το δέκατο είναι το πλέον παρεμβατικό. Τα φρένα, με εξαπίστονες και μονοπίστονες δαγκάνες εμπρός και πίσω, προέρχονται αυτούσια από τη μεγαλύτερη Μ4.

*Διαβάστε περισσότερα για την αντιπαράθεση των ΒΜW M2 και Porsche 718 GT4 RS στο τεύχος Φεβρουαρίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT