Cinobo, τέσσερα χρόνια μετά – Στο περιοδικό «Κ» αυτή την Κυριακή 25/2 με την «Καθημερινή»

Cinobo, τέσσερα χρόνια μετά – Στο περιοδικό «Κ» αυτή την Κυριακή 25/2 με την «Καθημερινή»

1' 46" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το 2018, η Δάφνη Μπεχτσή ζούσε στη Γλασκώβη, έκανε έρευνα για την ελονοσία στο πλαίσιο του διδακτορικού της και βοηθούσε τον τότε σύντροφό της να ανοίξει μια πιτσαρία. Πώς θα μπορούσε, άραγε, αυτή η ιστορία να οδηγεί με κάποιον ευφάνταστο τρόπο στη γέννηση του Cinobo; Η Δάφνη ήταν σε μια φάση στη ζωή της που φαινόταν πως είχε πετύχει τους στόχους της: πτυχίο στη βιολογία, διδακτορική έρευνα σε ένα σημαντικό αντικείμενο, ικανοποιητικές απολαβές. Ένιωθε παρ’ όλα αυτά, θυμάται, ότι τίποτε από αυτά δεν έκανε την καρδιά της να χτυπά δυνατότερα. Ήθελε κάτι που να έχει πιο άμεσο και πολυεπίπεδο αντίκτυπο, σε ένα αντικείμενο που να αγαπά με πάθος. Όσο ψαχνόταν λοιπόν για μια αλλαγή στην καριέρα της λοξοκοιτάζοντας προς την τεχνολογία και τις επιχειρήσεις και όσο συζητούσε για το μάρκετινγκ της πιτσαρίας, την ομάδα, τα λογιστικά, συνειδητοποίησε τη διαχρονική παρουσία που έχει στη ζωή της η αγάπη για τον κινηματογράφο. Λίγους μήνες αργότερα, είχε εγκαταλείψει τη στρωμένη ζωή της στη Σκωτία, είχε μετακομίσει στο σπίτι της μεγαλύτερης αδερφής της στην Αθήνα και είχε ρίξει όλη την ενέργεια, τις επαφές και τις οικονομίες της σε ένα τρελό πρότζεκτ, μια πλατφόρμα στρίμινγκ με ελληνικό DNA και διεθνή προσανατολισμό. Και τα κατάφερε. Στις 12 Μαρτίου 2020, το Cinobo (Cinema No Borders – Σινεμά Χωρίς Σύνορα, αν αναρωτιέστε) τέθηκε σε λειτουργία και οι σινεφίλ μπορούσαν να έχουν πρόσβαση στις περίπου 300 ταινίες που αποτελούσαν τη βιβλιοθήκη του.

Τέσσερα χρόνια μετά, η πλατφόρμα θεωρείται δικαίως μία από τις πιο προβεβλημένες και αξιέπαινες ιστορίες επιτυχίας των ’20s. Το Cinobo διαθέτει πια περισσότερους από 1.000 τίτλους ταινιών –και πρόσφατα ενέταξε στη βιβλιοθήκη του και σειρές– από σχεδόν 100 χώρες και εκατοντάδες σκηνοθέτες. Έχει δεκάδες χιλιάδες χρήστες που έχουν απολαύσει πάνω από 5 εκατ. ώρες στρίμινγκ σε περισσότερες από 800 περιοχές. Φιλοξενεί 53.000 κριτικές χρηστών. Τα λειτουργικά του έσοδα ανέρχονται σε 2,3 εκατ. ευρώ, έχει τρεις κερδοφόρους ισολογισμούς και η ομάδα πρόσφατα ενισχύθηκε και αριθμεί πια είκοσι δύο μέλη.

Mια ρομαντική ιδέα για τις ταινίες που δεν πρέπει να χάνονται εξελίχθηκε σε μια κινηματογραφική και επιχειρηματική ιστορία επιτυχίας.

Διαβάστε περισσότερα στο νέο τεύχος του «Κ» που κυκλοφορεί την Κυριακή 25 Φεβρουαρίου με την «Καθημερινή». 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT