Στους «4 Τροχούς» Ιουνίου, η τεχνολογία «σέβεται» τις παραδόσεις – Την Κυριακή 2/6 με την «Καθημερινή»

Στους «4 Τροχούς» Ιουνίου, η τεχνολογία «σέβεται» τις παραδόσεις – Την Κυριακή 2/6 με την «Καθημερινή»

2' 5" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στους 4Τροχούς Ιουνίου, ταξιδεύουμε σε όλη την Ευρώπη για να δούμε από κοντά τα αυτοκίνητα που αναμένονται στην ελληνική αγορά μέσα στους επόμενους μήνες και βγάζουμε τα πρώτα συμπεράσματα: η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών δε σημαίνει απαραίτητα και κατάργηση των δεσμών με το παρελθόν. Τουλάχιστον αυτό επιβεβαιώνουν οι παραδοσιακοί κατασκευαστές, οι οποίοι ακόμα και στις πιο σύγχρονες προτάσεις τους έχουν φροντίσει να παντρέψουν παραδοσιακά στοιχεία εταιρικής ταυτότητας με τις πλέον σύγχρονες εποχικές τάσεις.

Την πιο τρανή απόδειξη αποτελεί η πρώτη οδηγική επαφή με το νέο Citroen C3. Tαξιδέψαμε στο κέντρο της Ευρώπης, στην Αυστρία, για να γνωρίσουμε τo νέο γαλλικό μοντέλο κατηγορίας Β, που σχεδιάστηκε στην Ευρώπη, με γνώμονα κυρίως τα «θέλω» του Ευρωπαίου οδηγού. Στην τέταρτη γενιά του το C3 κάνει ό,τι και οι προηγούμενες τρεις, και ακόμα καλύτερα. Έχει άφθονους χώρους, κατά πάσα πιθανότητα είναι πιο άνετο από έναν καναπέ, είναι εύχρηστο, ευέλικτο και πρακτικό. Είναι και ηλεκτρικό, όπως επίσης και συμβατικής τεχνολογίας. Είναι και σχεδόν τρομακτικά φθηνό, κάτι που σημαίνει ότι ο αριθμός «5,6», όσα και τα εκατομμύρια C3 που έχουν παραχθεί από το 2002 έως σήμερα, σύντομα θα αυξηθεί κατά πολύ. H απλότητα που ως γνήσιο Citroen θέλει να πρεσβεύει το C3 αποτυπώνεται τόσο εκτός, με τις λιτές και τετραγωνισμένες επιφάνειες, όσο και στο εσωτερικό, όπου χωρίς… φανφάρες τέσσερις ή και πέντε ενήλικες θα μεταφερθούν πραγματικά πολύ άνετα. Το νέο C3 «κάνει» πολλά πράγματα για πρώτη φορά, και μεταξύ άλλων είναι και το πρώτο Citroen που πάνω του φέρει το νέο λογότυπο της μάρκας, το οποίο παραπέμπει ευθέως στο σήμα με το οποίο εμφανίστηκε η Citroen στον κόσμο της αυτοκίνησης πριν από πάνω από έναν αιώνα.

Την ίδια ώρα, ταξιδεύουμε στην Ισπανία για μια πρώτη επαφή με τη νέα εκδοχή του απόλυτου ηλεκτρικού go-kart της Mini, όπως είναι το Cooper, το οποίο ανέκαθεν αποτελούσε μια σύγχρονη και αγαπημένη εκδοχή -αν και σημαντικά μεγαλύτερη- του μοντέλου που έφερε επανάσταση στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία πριν από 65 χρόνια. Σίγουρα, πίσω σ’ εκείνα τα χρόνια, ο δημιουργός του θρυλικού πλέον μοντέλου, Sir Alec Isigonis, δεν οραματιζόταν πως μια μέρα κάτω από το δάπεδό του θα κρυβόταν μια τεράστια μπαταρία.

Πίσω στην Ελλάδα, αφήνουμε για λίγο στην άκρη τον καταιγισμό ηλεκτροκίνητων μοντέλων και βάζουμε στο στόχαστρο τρία από τα ολοένα και μειούμενα σπορτίφ premium SUV. Αφορμή γι’ αυτήν την αντιπαράθεση στάθηκε η νεοφερμένη BMW X2 που καλείται να αντιμετωπίσει τη φέρελπι Alfa Romeo Tonale και το καταξιωμένο Cupra Formentor, με φόντο τις αυτόματες εκδόσεις μικρών τούρμπο κινητήρων. 

Οι «4 Τροχοί» Ιουνίου κυκλοφορούν την Κυριακή 2 Ιουνίου με την «Καθημερινή».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT