Οδηγούμε στην Αυστρία το νέο Citroen C3, την Κυριακή 2/6 με την «Καθημερινή»

Οδηγούμε στην Αυστρία το νέο Citroen C3, την Κυριακή 2/6 με την «Καθημερινή»

1' 51" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το νέο C3 στην τέταρτη γενιά του δεν κάνει τίποτα λιγότερο από το να αναδεικνύει τις αξίες της Citroen: πιο απλά, ενσωματώνει τεχνολογίες και καινοτομίες ικανές να βελτιώσουν την ευεξία των επιβατών, πάντα με απώτερο σκοπό την άνεση. Είναι πάρα πολύ νωρίς για προβλέψεις για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025, όμως για να μην προκριθεί το νέο Citroen C3 μεταξύ των επτά φιναλίστ για τον τίτλο, θα πρέπει από τώρα και μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου -οπότε έπειτα από ψηφοφορία σχηματίζεται η λίστα των διεκδικητών- να κυκλοφορήσουν επτά σπουδαία μοντέλα, ικανά όλα τους να το «πετάξουν» εκτός. Το C3 είναι το πρώτο Citroen και πρώτο μοντέλο της Stellantis που βασίζεται στην πλατφόρμα Smart Car, η οποία έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί μια σειρά από συστήματα κίνησης, συμπεριλαμβανομένων των βενζινοκίνητων, υβριδικών και ηλεκτρικών. Στην ίδια πλατφόρμα θα δούμε προσεχώς το Opel Frontera και κάποια μικρά Fiat. H Smart Car εστιάζει στην προσιτή τιμή και την ευελιξία, υποστηρίζοντας πλήθος διαμορφώσεων για την κάλυψη διαφορετικών αναγκών της αγοράς.

Εν προκειμένω, για την γκάμα του C3 η Citroen επέλεξε ως βάση τον 1.200άρη Puretech με απόδοση 100 ίππους και στάνταρντ χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο. Πιο πάνω τοποθετείται μία υβριδική παραλλαγή αλά Peugeot 208, επίσης με 100 ίππους και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6 (θα ακολουθήσει το φθινόπωρο), αλλά και δύο ηλεκτρικές. Προς το παρόν δεν ανακοινώνονται στοιχεία για το μικρότερο e-C3, πλην του ότι θα έχει αυτονομία 200 χλμ. Το μεγαλύτερο, ωστόσο, των 320 χλμ. είναι χειροπιαστό, και με αυτό πήραμε την πρώτη γεύση του μοντέλου. Προσθιοκίνητο, στο δάπεδό του φέρει μία μπαταρία LFP (φωσφορικού σιδήρου λιθίου) 44 kWh που παρέχει αυτονομία έως και 320 χλμ. Με δυνατότητα ταχείας φόρτισης DC 100 kW, μπορεί να ανακτήσει το 80% (από 20%) της χωρητικότητάς της σε 26 λεπτά, ενώ η τυπική φόρτιση εναλλασσόμενου ρεύματος από το 20% στο 80% διαρκεί περίπου 4 ώρες και 10 λεπτά με ισχύ 7 kW, ή 2 ώρες και 50 λεπτά με 11 kW. Ο κινητήρας αποδίδει 83 kW (113 ίπποι) και, σε συνδυασμό με το κιβώτιο μονής σχέσης, εξασφαλίζει επιτάχυνση για το «0-100» σε περίπου 11 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 135 χλμ./ώρα. 

*Διαβάστε περισσότερα για το νέο Citroen C3 στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT