Στους «4 Τροχούς» Ιουλίου, ανανέωση για πρωταγωνιστές και αναθεώρηση για όσους στοχεύουν στον πρωταθλητισμό – Την Κυριακή 7/7 με την «Καθημερινή»

Στους «4 Τροχούς» Ιουλίου, ανανέωση για πρωταγωνιστές και αναθεώρηση για όσους στοχεύουν στον πρωταθλητισμό – Την Κυριακή 7/7 με την «Καθημερινή»

2' 22" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στους 4Τροχούς Ιουλίου, κάποια από τα σημαντικότερα μοντέλα της ευρωπαϊκής αγοράς που διαγράφουν δυναμική πορεία εδώ και χρόνια και στην Ελλάδα, ανανεώνονται ώστε να διατηρήσουν τα κεκτημένα. Την ίδια ώρα, με ατού την ονομασία μιας μάρκας που έχει γράψει τη δική της ιστορία στην αυτοκίνηση, στη μάχη της αγοράς εισέρχεται ένας νέος παίκτης, πολλά υποσχόμενος.

Ο λόγος για την MG που μετά το ηλεκτρικό MG4, με το νέο MG3 επιχειρεί να (ξανα)κάνει ένα μεγάλο κόλπο, αυτήν τη φορά εντός του πλαισίου των πατροπαράδοτων σουπερμίνι και με αιχμή του δόρατος μια απρόσμενη υβριδική υλοποίηση. Η MG διάλεξε τον δύσκολο δρόμο, εξελίσσοντας από την αρχή μια εντελώς νέα γενιά του MG3. Σημειώνεται εδώ ότι υπό το κινεζικό ιδιοκτησιακό καθεστώς της SAIC, το MG3 ξεκίνησε την καριέρα του το 2008, αλλάζοντας μόνο σήματα στο Rover 25 Streetwise, που διένυε την τελευταία φάση της καριέρας του. Η επόμενη γενιά παρουσιάστηκε το 2011 και κρατήθηκε στη ζωή μέχρι και πριν από λίγο καιρό, μέσα από μια εκτενή ανανέωση που έγινε το 2018, αν και η ευρωπαϊκή του παρουσία περιορίστηκε αποκλειστικά και μόνο στην Αγγλία. Μπορεί λοιπόν να υπάρχει όλη αυτή η προϊστορία, σε ό,τι αφορά την ελληνική αγορά όμως έχουμε να κάνουμε με έναν νέον παίκτη, που ουσιαστικά ξεκινάει από λευκό χαρτί. Ατού του, οι ικανοποιητικοί χώροοι, ο πλούσιος εξοπλισμός και ένα full hybrid υπόβαθρο που δεν εστιάζει στην απρόσμενη δύναμη, αλλά στην οικονομία καυσίμου και την καθημερινή φιλικότητα στη χρήση. Όλα αυτά, σε μια ασυναγώνιστη τιμή…

Πιο πάνω, τουλάχιστον αναφορικά με το μέγεθος, αέρας ανανέωσης φύσηξε για το καταξιωμένο Peugeot 3008. Το 3008, ήδη από το 2016 που πρωτοπαρουσιάστηκε, ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Σύνολο που ηρεμεί τον οδηγό του με το στυλ του και τις διαστάσεις του. Σήμερα το μεσαίο γαλλικό άλλαξε και πλέον λογίζεται ως crossover με κουπέ σχεδιασμό. Η νέα σχεδιαστική προσέγγιση ακολουθεί τα πρότυπα του 408, με το πίσω κεκλιμένο μέρος να υιοθετεί κουπέ αισθητική παραπέμποντας σε fastback, επιτυγχάνοντας και έναν χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή. Η τελευταία πρόταση της Peugeot τοποθετείται απευθείας απέναντι σε κάθε λογής κουπέ SUV, οπότε και αναμένεται να διαταράξει τις ισορροπίες στην κατηγορία.

Κάτι ανάλογο ισχύει για ακόμα έναν… παλιό γνώριμο. Πρόκειται για το νέο Nissan Qashqai, που οδηγούμε για πρώτη φορά στην Πορτογαλία λίγο πριν την έλευσή του στην Ελλάδα. Ένα αυτοκίνητο που ήρθε σε… ανύποπτο χρόνο, το μακρινό πλέον 2007, για να δώσει σάρκα και οστά και να διαμορφώσει, εν γένει, με το τεχνολογικό του ποιόν και τη συνολική του φιλοσοφία, μία ολόκληρη κατηγορία οχημάτων. Με το «αυθεντικό» Qashqai του 2007, αλλά και με τις επόμενες, ακόμα πιο προηγμένες δύο γενιές του, το 2014 και εν συνεχεία το 2020, το ιαπωνικό SUV κυριολεκτικά έσπασε τα ταμεία, έχοντας πλέον στο ενεργητικό του περισσότερες από 4,2 εκατ. πωλήσεις. Διόλου άδικα, έγινε έτσι το πιο επιτυχημένο μοντέλο της Nissan στην Ευρώπη.

Οι «4 Τροχοί» Ιουλίου κυκλοφορούν την Κυριακή 7 Ιουλίου με την «Καθημερινή».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT