Μίνι απόδραση στη Φωκίδα με το νέο Peugeot 3008, την Κυριακή 7/7 με την «Καθημερινή»

Μίνι απόδραση στη Φωκίδα με το νέο Peugeot 3008, την Κυριακή 7/7 με την «Καθημερινή»

1' 53" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στο νέο «3008» ο εξηλεκτρισμός δίνει το «παρών» τόσο στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και στη νέα plug-in εκδοχή των 195 ίππων, όσο και στην περίπτωσή μας, της εισαγωγικής έκδοσης με το νέο mild hybrid σύνολο των 136 ίππων.

Ο ουσιαστικά νέος 1.200άρης PureTech βενζινοκινητήρας συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 21 ίππων και 51 Nm ροπής, που έχει ενσωματωθεί στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 σχέσεων, με την ηλεκτρική ενέργεια να αποθηκεύεται σε μία ελαφριά (μόλις 12,1 κιλά) επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 432 Wh. Το ηλεκτρικό μοτέρ επιτρέπει στο γαλλικό SUV να κινείται και αμιγώς ηλεκτρικά σε συνθήκες χαμηλού φορτίου λειτουργίας με μικρές ταχύτητες, ενώ υποβοηθά τον θερμικό κινητήρα κατά την εκκίνηση, ή στο ταξίδι με σταθερή ταχύτητα. Επιλογή μας -διαχρονικά- η γνώση του δρόμου, ειδικά όταν πρόκειται για ένα εντελώς νέο πλαίσιο που πρέπει να αξιολογήσεις. Έτσι, επιλέξαμε τον γνωστό δρόμο από τη Λειβαδιά στην αγαπημένη Ιτέα, και από το Γαλαξίδι στο Λιδορίκι, ανεβαίνοντας από την Ερατεινή. Στη συνέχεια οδηγήσαμε στην περιβόητη Παύλιανη, ώστε να βρεθούμε στον «51» για την επιστροφή.

Είναι αισθητό πως η εξέλιξη του σασί έχει περιορίσει εντελώς τις κλίσεις, την ίδια ώρα που έχει γίνει δουλειά ώστε ο hybrid να δένει με το 6άρι κιβώτιο και το αποτέλεσμα να ικανοποιεί και στην ανηφόρα! Αρκεί να μην παρεμβαίνεις στα paddles, να αφήνεις τη δουλειά στο κιβώτιο για Όσκαρ και να διατηρείς τον κινητήρα πολύ κοντά στη μέγιστη ροπή του. Εξαιρετική η προσαρμογή από τη νέα χαρτογράφηση του κινητήρα, που συνδυάζεται με ένα ευφυές κιβώτιο, οπότε και ξεχνάς το 8άρι-σημείο αναφοράς των Γάλλων. Οι διαφορές στη σύγχρονη υλοποίηση, που εντυπωσιάζει και αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων, είναι σαφείς και στην κατανάλωση: στα 600 χλμ. μικτής διαδρομής δεν ξεπεράσαμε τα 8 λίτρα για κάθε 100 χλμ. (7,8 λτ./100 χλμ.). Τιμές… ντίζελ, με χαρακτηριστικά ντίζελ, από έναν intelligent hybrid κινητήρα που απαντάει με άποψη στην κατάργηση του πετρελαιοκινητήρα. Στο μεταξύ, κλίσεις του αμαξώματος δεν προκύπτουν, και αναζητάς ωραία κομμάτια, καμπές με κεκτημένη ταχύτητα, όπως πριν και μετά το Λιδορίκι, αφήνοντας τον Μόρνο στα αριστερά σου.

Ήταν το GTi των SUV και, μπορεί σήμερα να διαφοροποιήθηκε, όμως διατηρεί την κυριαρχία του, παραμένει κομψό, ενώ το αμάξωμα υπογραμμίζει ακόμα περισσότερο τα σπορτίφ χαρακτηριστικά του.

*Διαβάστε περισσότερα για το νέο Peugeot 3008 στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT