Οδηγούμε στην Ελλάδα το MG3 Hybrid+, την Κυριακή 7/7 με την «Καθημερινή»

Οδηγούμε στην Ελλάδα το MG3 Hybrid+, την Κυριακή 7/7 με την «Καθημερινή»

1' 45" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Όχι, το MG3 Hybrid+ δε μεταμορφώθηκε σε ένα σπορ χάτσμπακ επιδόσεων, καθώς πρώτα και πάνω από όλα είναι ένα μικρό υβριδικό όχημα, με έμφαση στην οικονομία και επαρκή αποθέματα δύναμης για οποιαδήποτε ανάγκη στο ταξίδι ή το προσπέρασμα. Το αυτοφορτιζόμενο σύστημα που δημιούργησε η MG δεν εντυπωσιάζει τόσο στο μηχανολογικό κομμάτι, όσο στο εξηλεκτρισμένο του τμήμα. Ο 4κύλινδρος θερμικός ατμοσφαιρικός κινητήρας του 1,5 λίτρου αποδίδει 102 ίππους και λειτουργεί σε κύκλο Άτκινσον με μια εξαιρετική θερμoδυναμική απόδοση της τάξης του 41%, ενώ το αυτόματο κιβώτιο διαθέτει μόνον 3 σχέσεις.

Όλα αυτά θα φαίνονταν λίγα, χωρίς τη συνεισφορά ενός πολύ δυνατού ηλεκτρικού μοτέρ 136 ίππων και μιας σχετικά μεγάλης (για full hybrid σύστημα) μπαταρίας 1,83 kWh. Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι ισχυρότερο από εκείνο που φοράει το μεγάλο MG HS PHEV, αλλά και από τα περισσότερα full hybrid μοντέλα ανεξαρτήτως κατηγορίας, όντας εξίσου ισχυρό και με ορισμένα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Με τη συνδυαστική απόδοση να διαμορφώνεται στους 194 ίππους, το αποτέλεσμα για μια κατασκευή που ζυγίζει λιγότερο από 1,3 τόνους είναι 8 δλ. για την επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100 χλμ. και τελική ταχύτητα 170 χλμ./ώρα. Τέτοια νούμερα είχαν πριν από καμιά δεκαετία μοντέλα τύπου GTI. Κάτι που δε δυσκολεύεσαι να πιστέψεις όταν σανιδώσεις το γκάζι και ανακαλύψεις κάτι που μοιάζει με «διπλό overboost», καθώς τα ελαστικά δυσκολεύονται να βρουν πρόσφυση. Χάρη στα χαρακτηριστικά λειτουργίας του ηλεκτρικού μοτέρ, η επιτάχυνση είναι άμεση, ενώ αν μείνεις στο γκάζι, τότε μετά από λίγο έρχεται και ένα δεύτερο μικρό σκαλοπάτι στην επιτάχυνση. Αν όμως ο οδηγός κάνει ανούσιες υπερβολές τότε θα εξαντληθεί η μπαταρία και θα απομείνουν τα λίγα ατμοσφαιρικά άλογα με τις μακριές σχέσεις, κάτι όχι και τόσο ευχάριστο. Το βασικό μέλημα, συνεπώς, του οδηγού πρέπει να είναι ένα ήπιο στυλ οδήγησης, που να επιτρέπει στο αυτοφορτιζόμενο σύστημα να διατηρεί επαρκή ενέργεια στην μπαταρία. Η ανάκτηση ενέργειας ρυθμίζεται σε τρεις βαθμίδες, με την υψηλότερη να είναι αρκετά έντονη, και όχι ιδιαίτερα γραμμική, οπότε στην πλειονότητα των περιπτώσεων χρησιμοποιείς την ενδιάμεση βαθμίδα, ενώ θα θέλαμε να υπήρχε η εναλλακτική ενός αυτόματου προγράμματος.

*Διαβάστε περισσότερα για τη δοκιμή του MG3 Hybrid+ στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT