Οδηγούμε στην Πορτογαλία το Nissan Qashqai, την Κυριακή 7/7 με την «Καθημερινή»

Οδηγούμε στην Πορτογαλία το Nissan Qashqai, την Κυριακή 7/7 με την «Καθημερινή»

1' 44" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τα SUV που έχουν καταφέρει με το σπαθί τους να αφήσουν ανεξίτηλο το στίγμα τους στο σύγχρονο αυτοκινητικό στερέωμα είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού. Ένα από αυτά είναι σίγουρα και το Nissan Qashqai. Σήμερα ο Ιάπωνας σαμουράι που ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του το 2007 επανέρχεται στην πρώτη γραμμή του πυρός. Με την ίδια τόλμη που τον χαρακτήριζε και στο παρελθόν, στην κατηγορία των μεσαίων SUV, διαθέτοντας στο δυναμικό ουκ ολίγα ατού· όπως την ανανεωμένη σχεδίαση και τα περισσότερα σε αριθμό high-end συστήματα ασφάλειας, άνεσης και υποβοήθησης οδήγησης. Και, φυσικά, μια εγνωσμένης αξίας γκάμα κινητήριων συνόλων που δικαίως την εποχή του εξηλεκτρισμού που διανύουμε έχει στην κορυφή της σχετικής πυραμίδας την αυτοφορτιζόμενη υβριδική έκδοση e-Power. Με άλλα λόγια, αυτήν που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε για πρώτη φορά στην Πορτογαλία κατά τη διάρκεια της επίσημης ευρωπαϊκής οδηγικής πρεμιέρας του νέου Nissan Qashqai. Την κίνηση εδώ παρέχει ένα «μικτό» σύστημα, το οποίο αποτελείται από έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 140 kW (190 ίπποι), ο οποίος κινεί «απευθείας» τους τροχούς, καθώς και από έναν προηγμένο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα εσωτερικής καύσης με χωρητικότητα 1,5 λίτρου, μεταβλητή συμπίεση (από 8:1 έως 14:1) και ονομαστική ισχύ 156 ίππους, ο οποίος δεν είναι «συνδεδεμένος» με τους τροχούς. Στα παραπάνω το σύστημα e-Power έρχεται να προσθέσει έναν μετατροπέα και μία μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 1,8 kWh. Εν ολίγοις, το χαρακτηριστικό του εν λόγω υβριδικού συστήματος είναι ότι ο ηλεκτροκινητήρας είναι η μοναδική πηγή ισχύος για τους κινητήριους τροχούς, με αποτέλεσμα η απόκριση να είναι πάντα γραμμική. Ένα από τα πολλά πλεονεκτήματα του e-Power είναι ότι ο θερμικός κινητήρας λειτουργεί εντός του βέλτιστου εύρους λειτουργίας του, αλλά και με την ιδανική σχέση συμπίεσης, με αποτέλεσμα να εκπέμπει τις μικρότερες δυνατές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε σύγκριση με έναν παραδοσιακό κινητήρα εσωτερικής καύσης. Συνολικά το σύστημα προσφέρει στη νεότερη γενιά του μοντέλου μία από τις πιο… ηλεκτρικές αισθήσεις που μπορεί να βρει κανείς σήμερα σε SUV του συγκεκριμένου μεγέθους με αυτοφορτιζόμενο σύστημα κίνησης, με ό,τι θετικό αυτό συνεπάγεται σε απόκριση και πολιτισμένη λειτουργία.

*Διαβάστε περισσότερα για το Nissan Qashqai στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT