Με Audi A3 all street στο «Πέρασμα του Μπάρου», την Κυριακή 6 Οκτωβρίου με την «Καθημερινή»

Με Audi A3 all street στο «Πέρασμα του Μπάρου», την Κυριακή 6 Οκτωβρίου με την «Καθημερινή»

2' 2" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με το εθνικό οδικό δίκτυο να είναι πλέον σε πολύ καλό επίπεδο, προσεγγίζουμε για ακόμα μία φορά γρήγορα και με ασφάλεια την έξοδο της Ιόνιας Οδού για τα Τζουμέρκα, σε λιγότερο από 3,5 ώρες. Αυτήν τη φορά μάλιστα δεν έχουμε το «σιχτίρι» (κακά τα ψέματα) του χαμένου χρόνου για τη φόρτιση κάποιου ηλεκτρικού, οπότε το pit stop μας στο ύψος της Φιλιππιάδας είναι του πεντάλεπτου για τα άκρως απαραίτητα και -tip SOS- για να είμαστε φουλαρισμένοι στο βουνό, όπου δε βρίσκεις εύκολα πρατήριο.

Η ώρα 11:30 κι έχουμε μπροστά μας ένα δίωρο μέχρι να φτάσουμε στο κυρίως μενού, το Baros Pass. Σήμερα μας φέρνει εδώ το ανανεωμένο Audi A3, και μάλιστα σε μια νέα, ψηλωμένη εκδοχή του, που ταιριάζει πολύ με το ταξιδιάρικο ταμπεραμέντο μας.

Αυτή η crossover υλοποίηση, που ονομάζεται «allstreet», έρχεται να σταθεί δίπλα στις sportback και sedan στην ανανεωμένη γενιά του μοντέλου, στο οποίο γενικότερα το εργοστάσιο αναβάθμισε τα υλικά κατασκευής και τον στάνταρντ εξοπλισμό. Ως all street, το Α3 αποτελεί μια premium πρόταση στην κατηγορία C, με χαρακτηριστικά όπως είναι η ευελιξία ενός χάτσμπακ και κάποιες -λίγες έστω- από τις δυνατότητες ενός SUV. Ως προς τις επιμέρους λεπτομέρειες, το σημαντικότερο στοιχείο είναι αυτό της αυξημένης απόστασής του από το έδαφος (+30 χλστ.). Σχεδιαστικά, μια αισθητή διαφοροποίηση από τον προκάτοχό του επιτυγχάνεται με τη μεγάλη, οκτάγωνη κάθετη μάσκα Singleframe σε μαύρο ματ χρώμα, η οποία με την κυψελοειδή δομή της βρίσκεται ψηλά, «ευθυγραμμίζοντας» σχεδιαστικά το crossover ακόμα πιο πολύ με τα μοντέλα «Q» της Audi. Αποκλειστικά για το allstreet, υπάρχουν τρεις «ραβδώσεις» εμπρός και πίσω, με τις εμπρός να ενσωματώνονται στο χαρακτηριστικό άκρο του διακριτικού σπόιλερ και πίσω στο διαχύτη, που αποτελεί μέρος του πίσω προφυλακτήρα. Τα σκουρόχρωμα πλευρικά μαρσπιέ και τα διακοσμητικά στο κάτω μέρος των θυρών, όπως και τα τονισμένα προστατευτικά, ενισχύουν την -allstreet- εμφάνιση του αυτοκινήτου και τονίζουν περαιτέρω την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, ενώ στάνταρντ είναι και οι ράγες οροφής. Στο «τέλος της ημέρας» δικαιωνόμαστε ακόμα πιο πολύ για την επιλογή του αυτοκινήτου μας, αφού έχουμε… και A3 για να απολαύσουμε γενικότερα το ταξίδι, και crossover για να περάσουμε απροβλημάτιστα από παντού. Το σύνολο των 1.432 κιλών, όσο καλά μας έχει ταξιδέψει έως εδώ, άλλο τόσο μας εμπνέει για το κάτι παραπάνω στο βουνό, κερδίζοντάς μας εντέλει και με την αποτελεσματικότητά του, πολλώ δε μάλλον στην έκδοση S line της δοκιμής μας.

*Διαβάστε περισσότερα για τo Audi A3 all street στο «Πέρασμα του Μπάρου» στο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT