Δοκιμάζουμε το BYD Dolphin, την Κυριακή 6 Οκτωβρίου με την «Καθημερινή»

Δοκιμάζουμε το BYD Dolphin, την Κυριακή 6 Οκτωβρίου με την «Καθημερινή»

2' 3" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ένα μοντέλο που έχει ένα κανονικό όνομα, και όχι κάποιον ακατάληπτο συνδυασμό αριθμών, φαίνεται να είναι αυτό που περιμένει το αγοραστικό κοινό το οποίο έχει ψηλά στα κριτήρια αναζήτησης τού ηλεκτρικού μοντέλου που σκοπεύει να αγοράσει την τιμή, την πρακτικότητα και φυσικά το χαμηλό λειτουργικό κόστος. Με μήκος 4.290 χλστ., το BYD Dolphin τοποθετείται στην κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ, εκεί όπου θα βρει αρκετό ανταγωνισμό εμπρός του. Το πλάτος του ανέρχεται στα 1.770 χλστ., ενώ το μεταξόνιό του είναι πλούσιο, φτάνοντας τα 2.700 χλστ., κάτι που μεταφράζεται και σε αξιόλογη ευρυχωρία στο εσωτερικό. Μπορεί εξωτερικά να μη δείχνει μεγάλο, αλλά εντός προσφέρει άνεση υψηλού επιπέδου και ανώτερη των άμεσων ανταγωνιστών.

Τα στοιχεία που σε κερδίζουν με την πρώτη επαφή είναι η ποιότητα και η σχεδίαση. Πέραν πολλών άλλων, τα καθίσματα είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και αποτελούν μέρος του πλούσιου βασικού εξοπλισμού του. Κάθεσαι άνετα και βρίσκεις εύκολα τη θέση που αναζητάς, ανεξαρτήτως σωματότυπου, καθώς το τιμόνι ρυθμίζεται κατά δύο έννοιες. Εμπρός σου έχεις την ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων με καλή ευκρίνεια, που δεν επηρεάζεται από το φως του ήλιου. Τις εντυπώσεις κλέβει όμως η μεγάλη οθόνη αφής των 12,8 ιντσών, ίδια με αυτή του Seal, που περιστρέφεται από οριζόντια σε κάθετη θέση. Από πλευράς χώρων, το Dolphin σε ανταμείβει με τους γενναιόδωρους χώρους που προσφέρει, εμπρός και πίσω, χωρίς κανένα συμβιβασμό για το μέγεθος του αυτοκινήτου, όπως επίσης με το χώρο αποσκευών, που έχει διπλό πάτωμα για καλύτερη διαχείριση, και όγκο 345 λίτρων. Αξιοσημείωτη είναι η ποιότητα κατασκευής, με συναρμογή που δείχνει γρανιτένια.

Για την κατασκευή του έχει χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα e-Platform 3.0, που έχει σχεδιαστεί από την BYD αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα. Εφοδιάζεται με μία μπαταρία λιθίου φωσφορικού σιδήρου (LFP) τύπου Blade, και με έναν ηλεκτρικό κινητήρα μόνιμου μαγνήτη που αποδίδει 150 kW (204 ίπποι) και 310 Nm ροπής, με τη δύναμη να περνάει στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου μίας σχέσης.

Για τη φόρτιση της μπαταρίας υπάρχει ενσωματωμένος φορτιστής 11 kW, με το χρόνο που απαιτείται με τη χρήση του για μία πλήρη φόρτιση να είναι 6 ώρες και 12 λεπτά. Από την άλλη, με ταχυφορτιστή ισχύος 88 kW με τον οποίο είναι συμβατό το Dolphin ο χρόνος περιορίζεται στα 29 λεπτά της ώρας για φόρτιση από 30% έως 80%, ενώ ο αντίστοιχος χρόνος για το 10% έως 80% είναι 40 λεπτά. Ως προς την μπαταρία, καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 200.000 χλμ.

*Διαβάστε περισσότερα για το BYD Dolphin στο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT