Οδηγούμε Renault 5 E-Tech Electric, την Κυριακή 3 Νοεμβρίου με την «Καθημερινή»

Οδηγούμε Renault 5 E-Tech Electric, την Κυριακή 3 Νοεμβρίου με την «Καθημερινή»

1' 52" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Είναι προφανές πως στην περίπτωση του E-Tech Electric τo Renault 5 δεν έχει μόνο το όνομα, αλλά και τη χάρη. Ο σχεδιασμός του είναι απολύτως εμπνευσμένος από τα εμβληματικά «5» του παρελθόντος, με πινελιές και από τα Supercinq και -φυσικά- από τα Renault 5 Turbo, από όπου προέρχονται και τα φουσκωμένα φτερά εμπρός και πίσω. Σχεδιαστικά είναι… απολύτως ρετρό, αλλά με ό,τι επιβάλλει η εποχή. Χαρακτηριστικά είναι τα LED ιδιόμορφα φωτιστικά σώματα στο καπό, και τα δύο ορθογώνια εκεί όπου παλαιότερα ήταν τα φώτα ομίχλης, όπως και συνολικά οι αναλογίες του μικροσκοπικού αμαξώματος.

Με μήκος μόλις 3,92 μέτρα, τo Renault 5 τοποθετείται ανάμεσα στα Twingo και Clio, και στην πραγματικότητα κάπου εκεί είναι και οι διαθέσιμοι χώροι του. Όπως μαρτυρούν και τα αριθμητικά στοιχεία, πίσω θα καθίσουν μόλις δύο επιβάτες, με αναμενόμενες υποχωρήσεις ως προς τον διαθέσιμο χώρο για τα πόδια. Η εικόνα εντός είναι πολύ περισσότερο σύγχρονη και όχι ρετρό, σε αντίθεση με τα έτερα αναγεννημένα Mini και Fiat 500. Εδώ οι σχεδιαστές έχουν συνθέσει τα ποιοτικά και στο μεγαλύτερο μέρος τους ανακυκλωμένα και ανακυκλώσιμα υλικά σε ένα ταμπλό που από τον πρόγονο δανείζεται τη διπλή δομή εμπρός από τον συνοδηγό. Από το Renault 5 Turbo είναι εμπνευσμένος ο σχεδιασμός των καθισμάτων με τη μακριά και εργονομική έδρα και τα μεγάλα προστατευτικά πλαϊνά.

Ως προς την μπαταρία, η έκδοση που οδηγούμε τροφοδοτείται από τη μεγαλύτερη διαθέσιμη (52 kWh) και ανάλογα έχει και τον ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα, με απόδοση 110 kW (150 ίππους) και 245 Nm ροπής, με το «0-100» να επιτυγχάνεται σε 8 δευτερόλεπτα και ενδεικτικά το «80-120» σε 6,1 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα. Στους δρόμους της Δανίας, αλλά και λίγες ημέρες αργότερα στη Νίκαια της Γαλλίας, πέρα από την τελική ταχύτητα, επιβεβαιώσαμε και την εργοστασιακή κατανάλωση (14,9 kWh/100 χλμ.), που ήταν εύκολα επιτεύξιμη. Το καλό νέο έχει να κάνει με το ότι μόνο υπό πίεση οριακά ξεπεράσαμε τις 15 kWh, ενώ κινούμενοι συντηρητικά σε αστικό περιβάλλον είδαμε και 11,5 kWh!

Σημειώνεται δε πως η γκάμα του «5» θα εμπλουτιστεί μέχρι τα τέλη του έτους με ακόμα δύο κινητήρες, 95 και 120 ίππων, που θα συνδυάζονται με μία μπαταρία 40 kWh με 312 χλμ. αυτονομίας.

*Διαβάστε περισσότερα για Renault 5 ETech Electric στο τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT