Άγγελος Λάμπρου: Chairman and Chief Executive Officer στη Manessis Travel

Άγγελος Λάμπρου: Chairman and Chief Executive Officer στη Manessis Travel

5' 35" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η ανθρώπινη εξυπηρέτηση μπορεί να κάνει τη διαφορά; Εκτιμώ ότι είμαστε πολύ μακριά από την εποχή που δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι. Φανταστείτε να είστε σε ένα αεροδρόμιο κάπου στον πλανήτη και η πτήση σας με ανταπόκριση να ακυρωθεί. Φανταστείτε να συμβεί στο ταξίδι σας το οποιοδήποτε μικρό ή μεγάλο απρόοπτο, είτε σε προσωπικό επίπεδο είτε με τις υπηρεσίες που έχετε σχεδιάσει να λάβετε. Είναι δύο πολύ απλές περιπτώσεις όπου ο τουριστικός σας πράκτορας θα σας φανεί ανεκτίμητος. Όπως, βεβαίως, και η αγορά του προϊόντος από ένα οργανωμένο γραφείο που παρέχει στους πελάτες του ταξιδιωτική ασφάλιση. Ο επαγγελματίας είναι και για τα εύκολα, και για τα δύσκολα. Και για τα ευχάριστα, και για τα δυσάρεστα. Ξέρετε, αν κάτι δεν πάει καλά σε ένα «πρόγραμμα χωρίς πρόσωπο», θα πρέπει να στείλεις mail και να περιμένεις την απάντηση. Ενώ το κινητό του αρχηγού του γκρουπ ή του ταξιδιωτικού πράκτορα θα είναι πάντα στη διάθεσή σου, ανά πάσα στιγμή. Ειλικρινά πιστεύω στην αναγκαιότητα του τουριστικού πράκτορα και του ταξιδιωτικού συμβούλου σε όλους τους κρίκους της αλυσίδας που αποτελούν ένα ταξίδι.

Πώς μπορεί να γίνει η Ελλάδα ελκυστικός προορισμός στους ταξιδιώτες;

Η πατρίδα μας προσφέρει πολλούς τρόπους, γιατί έχει πολλούς τόπους όπου ο ταξιδιώτης μπορεί να ανακαλύπτει συνεχώς νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες: βουνό και θάλασσα, σύγχρονη κοινωνική ζωή και πολιτιστική κληρονομιά, παρελθόν και μέλλον, μνημεία και δημιουργία. Η Ελλάδα είναι ανεξάντλητη. Πραγματικά, η χώρα των τεσσάρων εποχών. Η Κέρκυρα, η Κρήτη, η Ρόδος, η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη και η Ήπειρος είναι πλέον διεθνείς προορισμοί χωρίς εποχικούς περιορισμούς.  Για τους επαγγελματίες του τουρισμού, η χώρα μας είναι μια διαρκής πρόκληση. Δεν έχουμε παρά να την ανακαλύψουμε. Και, το κυριότερο, να ανακαλύπτουμε τα νέα δημιουργήματα των Ελλήνων και να τα προσφέρουμε στους ταξιδιώτες. Αυτή είναι η δουλειά του τουριστικού γραφείου και αυτήν κάνουμε με όρεξη και συνέπεια για τους πελάτες μας.

Άλλαξαν οι ταξιδιωτικές συνήθειες του Έλληνα με την κρίση;

Σίγουρα η κρίση μάς επηρέασε όλους. Ο  Έλληνας, όμως, έχει μάθει να βάζει προτεραιότητες και η χώρα μας προσφέρει τις απαραίτητες δυνατότητες. Άλλωστε, προσαρμόστηκαν και οι επιχειρηματίες, οι οποίοι δημιούργησαν τα κατάλληλα πακέτα. Ο Έλληνας φροντίζει για την εκπαίδευση των παιδιών του, φροντίζει και για τις διακοπές τους. Για την ολοκληρωμένη και πολύπλευρη ανάπτυξή τους. Τα τελευταία χρόνια έχουν αναπτυχθεί οικογενειακά ξενοδοχεία, τομέας για τον οποίο ως Manessis νιώθουμε υπερήφανοι, καθώς παίξαμε κεντρικό ρόλο στη δημιουργία και στη γνωριμία τους με το ελληνικό κοινό. Οι υπηρεσίες που προσφέρουν είναι υψηλού επιπέδου. Μπορούμε να μιλάμε για πραγματικά ποιοτικές διακοπές σε εξαιρετικά προσιτές τιμές. Τα σχετικά πακέτα περιλαμβάνουν διαμονή, διατροφή, δραστηριότητες για ενήλικες και παιδιά, εντός και εκτός του ξενοδοχείου. Δεν μιλάμε για τουρισμό με βραχιολάκι, κατά τον οποίο δεν βγαίνει κανείς από το ξενοδοχείο, αλλά για υπέροχες ξενοδοχειακές μονάδες που είναι αρμονικά ενταγμένες στο φυσικό περιβάλλον και στην κοινωνική και οικονομική ζωή της ευρύτερης περιοχής όπου βρίσκονται. Ο καθένας μπορεί να επιλέξει αν προτιμά νησί ή την ηπειρωτική χώρα. Αν θέλει να είναι κοντά στην πόλη διαμονής του. Αν είναι υποχρεωμένος, ίσως, να συνδυάσει διακοπές και εργασία. Αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες της κάθε εποχής και δίνουμε στους πελάτες μας το καλύτερο δυνατό.

Γιατί να απευθυνθούμε σε ένα τουριστικό γραφείο;

Ξέρετε, ένα ταξίδι ξεκινά πολύ πριν γίνει πραγματικότητα. Ο ταξιδιώτης αρχίζει να βιώνει την εμπειρία από τη στιγμή που ένας σωστός ταξιδιωτικός σύμβουλος του περιγράφει τον προορισμό του. Τι θα δει, πού θα πάει, τι θα παραγγείλει. Ξεκινά στο μυαλό μας και ένας τουριστικός πράκτορας θα κάνει τα πάντα για να φθάσουμε σε εκείνη τη στιγμή όπου επιστρέφουμε στη θαλπωρή και στην ασφάλεια του σπιτιού μας μετά από μια δυνατή δόση εξερεύνησης, διακοπών, νέων οπτικών ερεθισμάτων και εμπειριών. Με γεμάτες τις μπαταρίες.

Με ποιον τρόπο κάνετε τις διακοπές μας εμπειρία;

Η λέξη-κλειδί είναι η «εμπειρία». Ο αγγλικός όρος «experience» έχει κυριαρχήσει, καθώς περιλαμβάνει όλες τις αναμνήσεις που δημιουργούνται σε ένα ταξίδι. Στη Manessis φροντίζουμε να έχουμε ζήσει, για να μπορούμε να προτείνουμε. Να έχουμε δοκιμάσει, ώστε να μπορούμε και να αποφεύγουμε. Και να παρακολουθούμε την εξέλιξη κάθε τόπου, κάθε διαδικασίας, δεδομένου ότι τα πράγματα αλλάζουν. Όπως σωστά είπατε, το ταξίδι δεν είναι απλώς τα στοιχεία που το συνθέτουν. Είναι η ασφάλεια και όσα την κατοχυρώνουν, η υλοποίηση του προγράμματος και των παροχών με ακρίβεια, η φροντίδα πριν και μετά, το περίφημο after sales care, το SOS support για κάθε απρόοπτο, το μοίρασμα της γνώσης του συμβούλου με τον πελάτη, η δυναμική διαχείριση της ανάγκης του ταξιδιώτη από τον πράκτορα, στο πλαίσιο πραγματικά ολοκληρωμένων υπηρεσιών.

Τι είδους ασφάλεια απολαμβάνουν οι πελάτες σας; 

Προφανώς ένα οργανωμένο γραφείο μπορεί να εγγυηθεί τις διαδικασίες για όλες τις προβλεπόμενες αποζημιώσεις. Αλλά και κάτι παραπάνω: θέλουμε οι πελάτες μας να γυρίζουν ικανοποιημένοι και να μη βλέπουν την ώρα να μας μιλήσουν για το επόμενο ταξίδι τους. Στο πλαίσιο αυτό, για κάθε τι που μπορεί να πάει στραβά σε κάθε ταξίδι δείχνουμε κάθε δυνατή φροντίδα για να αποκαταστήσουμε την ενόχληση. Ειδικά σε περιπτώσεις ακυρώσεων βρίσκουμε αμέσως την καλύτερη δυνατή λύση. Γιατί όταν κάποιος είναι σε κίνηση, το πρώτο ζητούμενο δεν είναι η αποζημίωση, αλλά το να φθάσει έγκαιρα και με ασφάλεια στον προορισμό του. Και αυτό το κάνει καλύτερα από κάθε άλλο ένας έμπειρος και σωστά εκπαιδευμένος ταξιδιωτικός πράκτορας. Ο οποίος θα φροντίσει, αν ένα μέρος ενός ταξιδιού ατυχήσει, να «αποζημιώσει» αμέσως τους ανθρώπους με τους οποίους ταξιδεύει μαζί ή εποπτεύει το ταξίδι τους. Θα κάνει ό,τι περνά από το χέρι του για να τους προσφέρει κάτι άλλο. Αν χάθηκε μία επίσκεψη, να μπει άλλη εναλλακτικά ή ένα δείπνο, μια μουσική βραδιά. Διότι στα ταξιδιωτικά γραφεία ο πελάτης δεν κάνει απλώς ένα κλικ. Και για τα ταξιδιωτικά γραφεία οι πελάτες δεν είναι απλώς πιστωτικές κάρτες.


ΣΤΟ L.A. ΜΕ ΤΗ MΑNΕSSIS TRAVEL

Άγγελος Λάμπρου: Chairman and Chief Executive Officer στη Manessis Travel-1

Η παραλιακή πόλη της Σάντα Μόνικα στο Λος Άντζελες. (Φωτογραφία: VISUALHELLAS.GR)

Με άνοιξη επί 365 ημέρες, η Καλιφόρνια έχει αμέτρητες επιλογές για τους επισκέπτες της. Την «Πόλη των Αγγέλων», το Λος Άντζελες, με το Χόλιγουντ, την περίφημη «Λεωφόρο των Αστέρων» και τα στούντιο της Universal, το πανέμορφο αστεροσκοπείο Griffin, μουσεία και αίθουσες συναυλιών, όπως το Walt Disney Concert Hall του Frank Gehry, το περίφημο γήπεδο Staples Center των Λέικερς και φυσικά τα πάρκα της Disney, τα Warners Studios κ.ά. Η διαδρομή κατά μήκος των ακτών της προσφέρει απαράμιλλη θέα του Ειρηνικού και μοναδικές ομορφιές. Περνάει από τη φημισμένη παραλία του Μαλιμπού, τη σαγηνευτική Σάντα Μπάρμπαρα, το Hearst Castle (του θρυλικού μεγιστάνα των ΜΜΕ Γουίλιαμ Ράντολφ Χιρστ), το Μοντερέι (μια περίτεχνη πόλη με γραφικά εστιατόρια, μικρά καταστήματα, καφέ και μπουτίκ), το κοσμοπολίτικο θέρετρο Καρμέλ, ενώ ο περίφημος «Αυτοκινητόδρομος Νο 1» θεωρείται από τις ωραιότερες οδικές διαδρομές του πλανήτη και μας οδηγεί στο υπέροχο Σαν Φρανσίσκο, με τη μοναδική καλιφορνέζικη λάμψη του. Η Καλιφόρνια θα σας αποζημιώσει για κάθε ευρώ και κάθε λεπτό που θα τη ζήσετε και θα σας εμπνεύσει για να εξερευνήσετε την ευρύτερη περιοχή.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT