To Hilton έγινε ροζ, διαδώστε το!

1' 12" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μπορεί ήδη να το έχετε προσέξει. Αν όχι, ίσα που προλαβαίνετε να βγάλετε και να ανεβάσετε στον προσωπικό σας λογαριασμό στο Instagram το ξενοδοχείο Hilton Αθηνών σε χρώμα… ροζ.

Τι ακριβώς συμβαίνει; Kάθε Οκτώβριο, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της εταιρείας καλλυντικών Estée Lauder Companies, πραγματοποιείται παγκοσμίως ένα πρόγραμμα «Φωταγώγησης Σημαντικών Κτιρίων-Οροσήμων» σε ροζ χρώμα, με στόχο την ταχύτερη και ευρύτερη διάδοση της γνώσης για την πρόληψη. Από το 2000 μέχρι σήμερα έχουν φωταγωγηθεί πάνω από 200 κτίρια σε 70 χώρες, μεταφέροντας το αισιόδοξο μήνυμα ότι η «πρόληψη σώζει ζωές».

Στα καθ’ ημάς, το Hilton Αθηνών ήδη από τις 19 Οκτωβρίου και μέχρι απόψε το βράδυ έχει γίνει… ροζ, ενώ εμείς καλούμαστε να κάνουμε viral το μήνυμα της εκστρατείας ανεβάζοντας φωτογραφίες στο Instagram με hashtag #PinkHilton. Τρεις τυχεροί θα κερδίσουν ενδιαφέροντα δώρα από το ξενοδοχείο. Επιπλέον, όλοι οι νικητές θα λάβουν ένα πλήρες σετ με καλλυντικά από την Estée Lauder.

Τέλος, μπορείτε να προσθέτετε για κάθε post στο Instagram το #BCAstrength, όπου από 1η Οκτωβρίου 2015 μέχρι και την Παγκόσμια Ημέρα Καρκίνου στις 4 Φεβρουαρίου 2016 η Estée Lauder Companies θα κάνει δωρεά 25 δολαρίων, που αντιστοιχεί σε μισή ώρα έρευνας για τον καρκίνο του μαστού μέσω του Breast Cancer Research Foundation, με στόχο τη δωρεά πάνω από 500 ωρών έρευνας ($25,000) μέσω της υποστήριξης της παγκόσμιας διαδικτυακής κοινότητας. Για περισσότερες πληροφορίες για την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού, επισκεφθείτε το www.bcacampaign.com

 

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ

MHT