Ξεκινώντας με μια δράση παντομίμας στις 22 Απριλίου στο αεροδρόμιο, οι ενότητες «Aphrawdite» και «Hipstorical» ενεργοποιούν τη βραβευμένη καμπάνια του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και της Marketing Greece, «Speak Aθenian. Be an Aθenian» για την προώθηση της πόλης της Αθήνας μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Πλήθος δράσεων, εκδηλώσεων, εκπτωτικών προγραμμάτων σε μουσεία, αθηναϊκών κοκτέιλ αλλά και κομμώσεων, σε συνεργασία με καταστήματα και τουριστικούς φορείς, φιλοδοξούν να πιάσουν τον παλμό της πόλης και να αποτυπώσουν τον μοναδικό συνδυασμό ιστορίας, σύγχρονης ζωής και αστικής κουλτούρας που προσφέρει η Αθήνα.