Η γερμανική εφημερίδα Frankfurter Allgemeine Zeitung χαρακτηρίζει σε δημοσίευμά της την Ελλάδα «νικήτρια της φετινής σεζόν».
Επισημαίνει δε ότι οι δύο κορυφαίοι εκπρόσωποι του ευρωπαϊκού τουρισμού, οι TUI και Thomas Cook, ανακοίνωσαν αύξηση του τζίρου τους στο προϊόν «Ελλάδα».
Η TUI, μετά το μισό της τρέχουσας τουριστικής χρονιάς (διαρκεί έως τον Σεπτέμβριο), καταγράφει αύξηση κατά 3% και η Thomas Cook της τάξης του 3%, με τους τζίρους τους να ανέρχονται σε 6,4 δισ. και 3,4 δισ. ευρώ αντίστοιχα.