Με την προσδοκία ότι θα αρχίσει να ξεπαγώνει η ελληνική αγορά της κρουαζιέρας και με τη Μύκονο να αναδεικνύεται δεύτερο δημοφιλέστερο λιμάνι μετά τον Πειραιά, αφήνοντας τη Σαντορίνη στην τέταρτη θέση, ξεκίνησε το 2018.
Πέρυσι οι αφίξεις επιβατών και κρουαζιερόπλοιων μειώθηκαν (11% και 20,5% αντίστοιχα σε σχέση με το 2016), όμως τα πρώτα δείγματα ανάκαμψης, έστω οριακής, είναι εμφανή.
Προέρχονται από τις αιτήσεις εταιρειών που κάνουν πρώιμο προγραμματισμό, δημιουργώντας αισιοδοξία για το μέλλον.