Μέχρι και τρία χρόνια πίσω μπορούν να ελέγχουν στο εξής οι επιβάτες τη δυνατότητα αποζημίωσης για διαταραχές πτήσεων (καθυστερήσεις, ακυρώσεις κ.ά.), αξιοποιώντας το νέο εργαλείο της εταιρείας υποστήριξης των δικαιωμάτων των επιβατών AirHelp.
Η νέα τεχνολογία είναι διαθέσιμη τόσο στο site της AirHelp όσο και ως mobile app και επιτρέπει στους ταξιδιώτες να τσεκάρουν το προσωπικό τους ιστορικό πτήσεων για δυνατότητες αποζημίωσης, να ενημερωθούν για μελλοντικό δικαίωμα σε περίπτωση διαταραχής σε πτήση τους, να διαμορφώσουν και να αναρτήσουν προσωποποιημένο χάρτη των ταξιδιών τους στα κοινωνικά δίκτυα.