ΜΠΥΡΑ ΝΥΜΦΗ: «ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ»
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
μπυρα-νυμφη-τιποτα-δεν-αποκλειεται-562587982

ΜΠΥΡΑ ΝΥΜΦΗ: «ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ»

Η νέα καμπάνια της μπύρας Νύμφη αναδεικνύει τη συμπεριληπτικότητα και τη γενέτειρα της, τη Θεσσαλονίκη.

Μια βόλτα με ποδήλατο στο Σέιχ Σου, στα γοητευτικά κάστρα και τους κήπους του Πασά, στην Άνω Πόλη, στα διάσημα Λαδάδικα και στην εμβληματική Αριστοτέλους, στην ολοζώντανη Παραλία και στην πολύβουη Σβώλου. Στην Θεσσαλονίκη που, αιώνες τώρα, χωράει όλα τα απρόβλεπτα και τα αταίριαστα.

Αυτή ακριβώς την συμπεριληπτικότητα της συμπρωτεύουσας, αναδεικνύει η νέα καμπάνια της μπύρας Νύμφη, η οποία εδώ και 4 χρόνια έχει κερδίσει τους ουρανίσκους όχι μόνο της «Νύμφης του Θερμαϊκού» αλλά και ολόκληρης της Ελλάδας. Γιατί στη Θεσσαλονίκη «Τίποτα δεν αποκλείεται» και αυτό είναι το σύνθημα της καλοστημένης digital ταινίας για τη Νύμφη την οποία επιμελήθηκε η Savvy Partners, σε παραγωγή της FILMIKI, σκηνοθεσία του Matvey Fiks και μουσική του Larry Gus.

ΜΠΥΡΑ ΝΥΜΦΗ: «ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ»-1

Πλατείες και στενοί δρόμοι, νεοκλασικά και πολυκατοικίες, νευρώδη μαγαζιά και γαλήνιες περατζάδες, όλα μπλέκονται στη Θεσσαλονίκη όπως μπλέκονταν οι γεύσεις και οι σκέψεις. Η hoppy lager μπύρα με τη χρυσαφένια όψη που τάραξε τα… ποτήρια στον χώρο της ελληνικής ζυθοποιίας, εμπνέεται συνολικά από τη γενέτειρά της τη Θεσσαλονίκη, από τις αντιθέσεις της και τις μυρωδιές της, αφού από τέτοιες μυρωδιές γεννήθηκε και η ίδια: από τον συνδυασμό 5 λυκίσκων στους οποίους οφείλει τα πλούσια, ανθώδη αρώματα, τη φρουτώδη γεύση και την ήπια πικρή επίγευση. Και από τις δημιουργικές συναντήσεις ετερόκλητων ανθρώπων που από κοινού ονομάτισαν τη μπύρα Νύμφη και έφτιαξαν το σύμβολό της, εμπνεόμενοι από τον μύθο της γοργόνας της Θεσσαλονίκης, αδερφής του Μ. Αλεξάνδρου.

Ομοίως, η πρωταγωνίστρια της ταινίας συναντά στη βόλτα της ετερόκλητους ανθρώπους, αγκαλιάζει το διαφορετικό, δεν αποκλείει τον εαυτό της από πουθενά. Σε αυτή την πόλη πάντα κάποιον θα γνωρίσεις, κάποιος θα σε καλέσει, κάποιος θα σε κεράσει μια παγωμένη μπύρα μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού. Η συγκεκριμένη μάλιστα, είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια νόστιμη μπύρα: παράγεται από 100% Μακεδονικό κριθάρι αειφόρου παραγωγής το οποίο μεγαλώνει με σεβασμό προς το περιβάλλον και τους ανθρώπους, ενώ η εταιρεία διακρίνεται για την κοινωνική της δράση, στηρίζοντας έμπρακτα την τοπική κοινωνία. Οι κοινωνικές ανησυχίες της, άλλωστε, γίνονται εμφανείς και στη νέα καμπάνια της Νύμφης που πιάνει τον σύγχρονο παλμό, αφού η ταινία που «κλείνει» με ένα μεγάλο τραπέζι το οποίο τους χωράει όλους, μοιάζει περισσότερο με μια υπενθύμιση να ανοιγόμαστε στο διαφορετικό και στις νέες εμπειρίες, να ερχόμαστε πιο κοντά ο ένας στον άλλο, να μην αποκλείουμε τίποτα και κανέναν.

ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΝΕΑ ΤΑΙΝΙΑ:

Τη νέα digital ταινία δημιούργησε και επιμελήθηκε η Savvy Partners, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η FILMIKI, με σκηνοθέτη τον Matvey Fiks και μουσική από τον Larry Gus.

SITE: https://nymfi-beer.gr/

FB: https://www.facebook.com/nymfi.skg

IG: https://www.instagram.com/nymfi_skg/

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT